(Ertesi gün)
"Ooff.. Çok uykum var."
"Neden? Dün gece iyi uyuyamadın mı Eren?"
"Kafede çalıştığımı biliyorsun, çok müşteri olmamasına rağmen patron gece 1 de kapattı dükkanı..."
"Oh. Anladım."
"Peki Mikasa? Okula gelmeyecek mi bugün?"
"Mikasa? Ah evet, bilmiyorum yani aradım ama ulaşamadım."
Kapı çalar ve içeri Mikasa girer,
"Geç kaldığım için özür dilerim hocam."
"Tamam bir daha olmasın geç yerine."
Mikasa kapıdayken bir süre bakıştık ve sonra yerine yani önümüze geçti. Dün olanlar gerçekten çok saçmaydı. Yani umarım Mikasa beni sevmeyi bırakır çünkü benden ona ekmek çıkmaz gerekirse bunu ona kendim söyleyeceğim.
Zil çalar,
Şu aralar saçma şeylerle uğraşmaktan Levi aşkımla ilgilenemedim. Bu gidişle ona açılamayacağım. Ooff bu senenin de diğer seneler gibi olmasını istemiyorum...
Diye aklımdan geçirirken Levi önümden arkadaşlarıyla beraber geçti. O göz kamaştıran görüntüsü, bana diken o ezici bakışları... oofff çok aşığım...
"Hey velet. Ne bakıyorsun?"
"Ah! Ş-şey Levi, biraz konuşabilir miyiz?"
"Ne? Ahahah sen ve ben konuşacak mıyız? Sen kimsin de benimle konuşmaya çalışıyorsun?"
Derken Levi beni yere doğru ittirdi.
"Ah! D-dur."
"Hey baksana Levi, uğraşma değmez."
"Tch. Doğru söylüyorsun. Seninle ancak yatakta uğraşırım velet ;)"
"N-ne?" Kulağıma doğru fısıldadığı şey... Rüyada mıyım?
"Ahahahah. Nasıl da kızardı. Levi sen şaka yapma kardeşim. Jean hadi gidiyoruz."
"Nasıl da kızardı ve utandı. Eminim Eren Levi'ye aşık..."
A-az önce ne yaşadım ben? Levi bu dediğinde ciddi olamaz herhalde. Yoksa- yoksa onu sevdiğimi biliyor mu? Hayır, hayır sadece benimle dalga geçiyordu. Sen geç benimle dalganı, seni bırakacak değilim.
Hazır Levi ve arkadaşları sınıfta değilken ve sınıftaki öbür öğrencilerde toplantı için konferans salonundayken sınıfına gidip eşyalarını karıştırabilirim bence. Biraz mahremiyet ihlali yapıcam ama o bana dediği şeyden sonra yerimde duramazdım.
Sınıfa girdim ve Levi'nin çantasının olduğu sıraya gittim. Çantasını açtım, içinde çok bir şey yoktu tabii ki defter, kitap vs. sonra bir resim gördüm. Resimde Levi'nin sınıfındaki Hange adında bir kızla beraber çekilmiş fotoğrafı vardı. Sadece ikisi vardı ve mutlu görünüyorlardı. Yoksa onlar-
(Jean sınıfa girer ve onun gözünden yaşananlar)
Hey bir dakika bu çocuk bu sınıfta ne yapıyor? Hem de Levi'nin çantasıyla işi ne?
Sessizce onu izlemeye devam ederken arkamdan arkadaşımın geldiğini görmemiştim.
"Hey Jean ne yapıyorsun?"
"Sus!"
Kahretsin bizi duydu. Hemen geri çekildim beni görmemesi için ama bizi duydu. Hızlıca sınıftan çıktı. Ben de arkasından sınıfa girdim ve Levi'nin sırasında bir telefon gördüm. Ahahah aptal çocuk telefonunu unuttu. Bir bakalım,
Jean telefonu açar ve kilit ekranında arka plan olarak Levi'nin fotoğrafını görür. (zort)
Oha... Bu çocuk, gerçekten... Levi'ye aşık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Aşkımız İmkansız
Fanfiction"Bu bana cok ters geliyor ama aklimdaki dusunceleri silemiyorum. Onu istiyorum. Sadece onu." "Beni sevemezsin. Sen bir erkeksin?" ereri hikayesidir. Begenmiyorsaniz okumayin.