2- UBBANIZA tirib atarsanız ne olur mk

62 8 29
                                    

Tea:
Naz yapmasana urzbunun doğrdu der sizde hemen amk tea çayına sokim der ve mutfaktan yarrak tatlısı yemeye gidersiniz Teada arkanızdan Amk urzbusu siktir git kendi evinden ye der gelip götünüze tekme atar sizde hemen kusarsiniz ve kustuğunuz için ağzınız çok acilmistir ölersiniz teanın da ici soğur.

Lahnamcun:
Lahnamcun ise hemen Sen benim yarramı ye emi biç YeNe der sizde 20392038290238208302830283038302830283 tane ilaç alıp götünüzle icersiniz. Lahnamcunda seyircilik yapar ve götünüze çoktan soktuğunuz ilaçlardan geberdiğinizi görünce hemen kolunuzu sıkar buneydi ameke gökkuşağı siralamasina göre olmamis beğenmedim der sizde hemen dirilir ve b-b-birak k-kk-k-k-kolum a-a-a-acio dersiniz sonra ossurup geri ölersiniz lahnamcunda  tuvalete gitmeye üsendiği icin aziniza sicar.

Ceykey:
Sen kimdin  ameke ben gidemde tea beklemesin cok koynuna girim der sizde sinirden altiniza kacirdiniz.

Ho sok:
Siz isminde sok var sen bana hic sokmuon dersiniz ve trip atarsınız Ho sokta hemen seni sikceme eşya sikerim daha ii mk der ve gidip  kıyafet mağazasından vtirndeki bi mankeni alıp gözünüzün önünde siker sizde kıskançlıktan 1.10 olan boyunuz 20cm ye düşer ve ho sok mankeni bilerek üstünüze atar geberirsiniz

Çimen:
Çimen  amcilik olsun diye sizi melek olduğu icin torpilli olarak diriltir. Sizde cehennemdeki seytan cok yakisikliydi pic nabıon diye tirip atarsiniz oda hemen susmaniz icin ağziniza osurur dün aksam ona bol soğanlı kuru fasulye yedirdiniz için hemen bayilirsiniz.

Yunki;
Yarram kadar uza sonra konusursun YeNe der sizde hemen tiribinize 1.50 pick me kompleksi ekleyip tiribinde serefine leke sürersiniz yunkide sizi hala siklemiodur

Cin:
Tek bir omzum kadar edemion sus simdi boklu veled der sizde hemen sevimlilik olsun diye salona sicarsiniz

BTS UBBLARINLA HAYAL ET || TEBKİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin