100 ( Bonus Bölüm )

124 8 0
                                    

Yine ben arkamdaşlarım. İkinci bir ellinci bölümdeyiz. Vote yapınb zhmet. Cık cık... Hadi yine bendensiniz iyi okumalar.


Arkadaşın telefonunu aldım. Çaktırmadan sevgilisinin adını vodafone diye değiştirdim gelen mesajları okumadan siliyor. Ayrılmalara an meselesi.

+++

Erkek dediğin sert olacak .
Elini masaya vurup :” Bu akşam bulaşıkları ben yıkayacam lan, o kadar !”diyebilmeli


Demin fırına ekmek almaya gittim kasada kız vardı gülümsedi kesin benden hoşlandı . Hoşlanmasa yine bekleriz niye desin ?


Avrupada her 5 kişiden 1’inin facebook’u varmış. Türkiyede her 1 kişinin 5 hesabı var.


Elin adamı ”Dostumun dostu,dostumdur” der,Filozof olur.Geçen Facebookta arkadaşımın,arkadasını ekledim,terbiyesiz oldum.


Dedikodu yapıp trip atan erkekler türedi. Küresel bozulma hiç bu kadar tehlikeli bir hal almamıştı…


Kavga ettiklerinde neden kadınlar değilde, erkekler ceketini alıp çıkarlar biliyor musunuz? Çünkü Kadınlar hangi ceketini alacağına karar veremezler……:)))))

Otobüste camı açamayan kıza “bırak ben hallederim” diyerek camı açamadığım günden beri böyle anormalim.

Yer sofrası kurulduğunda ” ay ben bağdaş kuramam” diyen hatunların hepsi yoga da Van Damme gibi bacak açıyor.

Bir erkeğe eski sevgilisinin gidişi değil, perdeyi takarken “düğme atlamışsın oğlum” diyen annenin lafı yıkar.

-Bölüm espiriciği -
Dün yüzmeye gittim. Tabelada yüzme kursuna hoşgeldiniz yazıyordu. Yüzmüyosak niye geldim dedim ve geri döndüm.

İğrenç güzel esprilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin