[ Devil ] System Zone

1.8K 178 11
                                    

Unicode

Kai မျက်လုံးဖွင့်ကြည့်လိုက်တော့ နေရာတိုင်း
မှင်စာပုံတွေ.. သူသိလိုက်ပြီ အဲ့ပုံ​ထဲက မှင်စာလေးက devil စိုတာ.. အခန်းကအရင်ကထက်သန့်ရှင်းနေပြီး နည်းနည်းအစင့်မြင့်သွားသလိုပင်... သူလိုက်ကြည့်ရင်း တနေရာက ထိုင်ခုံပေါ်မှာထိုင်ကာ Screen ပေါ်ကတစ်ခုခုကို သည်းကြီးမည်းကြီး ကြည့်နေသော devil... devil ကသူ့ကိုအဖတ်မလုပ်လို့ kai မကျေနပ်ပေ ဒါကြောင့်သူအော်လိုက်သည်..

" devil!  system စုတ်!  အသုံးမကျတဲ့ကောင်!  ပြန်ရောက်ရောက်ချင်း ဒီhost လေးကိုကြိုစိုမယ်မရှိဘူး! ငါ့ကိုရှိတယ်လို့တောင် ထင်သေးလား! "

"......."

" အမ်host နားနားပြော မောပြီးသေနေအူးမယ်.. ကျနော်အရေးကြီးတာလုပ်နေလို့ မသိလိုက်တာပါ host ရာ.."

" ဟွန့်..ဘာအရေးကြီးလို့ ငါ့ကိုတောင်မေ့ရတာလဲ.."

" host သိစရာမလိုဘူး..ကျနော်အရင်ကမ္ဘာကရခဲ့တဲ့ point တွေတွက်ပြမယ်.."

" ငါကအရေးမပါဘူးလား.. ထား​တော့ရှင်းပြ.."

Kai တွေးမိလိုက်သည်. သူ့လိုလူက အဲ့တာကိုသိစရာမလိုလောက်အောင် အရေးမပါလို့လား..?စိုပြီးတော့ပင်... တွေးရင်း kai မျက်နှာရွဲ့ပစ်လိုက်သည်..

" host ကျန်းစန်ထျန်ကို မြူစွယ်တော့ရတာ ပထမတစ်ခုက 60.. ရည်းစားဖြစ်တာက 20 ပဲရပါတယ် ..ဇာတ်လိုက်အတွဲပျက်တာ 30 ရတယ်... ပြီးတော့ ချင်းအိမ်နဲ့ဇာတ်လိုက်မကို ဖျက်စီးတာ 150... ပြီးတော့ ဇာတ်လိုက်မအသစ်ကိုပါ ရွေးလိုက်လို့ 100 ထပ်ရပါတယ်.. အားလုံးပေါင်း point 300 ပါ host.."

" ရေး..လို့အော်ရမှာလား.. ? ဒီလောက်အနစ်နာခံထားရတာကို 20 ထဲလား.. ကပ်စီးနဲ.."

" အယ်.. ကျန်သေးတယ် host ကျနော့်စီက ဟမ်ဘာဂါဝယ်တာက 50.. ပြီးတော့ ဒီZone ကိုအစင့်မြှင့်တင်ခ နှုတ်ပါမယ် 100 ပါ.. အဲ့​တော့ point 250 ကျန် host "

" ဘာ! "

" ဖြေးဖြေးအော်ပါ ကြားရပါတယ်ဗျာ.."

" ယီးကိုကြားလား..! အစင့်မြှင့်တင်တာ ငါနဲ့စိုင်လား.. မင်းzone လေ ! "

" ကျနော်devil က kai စိုတဲ့ host ရဲ့ပါတနာလေ ကျနော်ကူညီတာ အများကြီးကို.. ပြီး​တော့ host ကျနော့် zone မှာမနေလို့ တခြား
သူရဲ့zone မှာသွားကပ်နေမို့လား.. ဒါမှမဟုတ် ကျနော်တို့ system zone ရဲ့ နိမ့်ကျတဲ့နေရာကို သွားနေမို့လား.. နေချင်လည်း ရပါတယ် မတားပါဘူး.. "

killer host ( system 100 )Where stories live. Discover now