Capitolul 3

211 9 0
                                    

Am venit și din vacanță ,de când am plecat în vacanță Sebi nu mi a dat nici un mesaj și asta îmi dă de gândit că nu m ai vrea să vorbească cu mine .Dar o să i dau un mesaj să văd ce zice

                                            Bună.Ce faci?Cum ești?Nu am mai vorbit de ceva timp .....

Sebi:Bună .Sunt bine .Scuze ,dar am avut foarte multă treabă .Am fost în București pentru a filma piesa și nu am avut timp sincer .Tu cum ești?Ai venit din vacanță?

                                        Eu sunt bine ,și da             am venit din vacanță .

Sebi:Perfect,ai vrea sa mergi cu mine în București,trebuie să mă văd cu Petre și ai putea să mi ții companie ?
 
                                        Daaa chiar voiam      să ma văd și cu Anne.

Sebi:O știi pe Anne ?

                                    Da suntem prietene foarte bune;)))

Sebi: Vrei să mergem mâine ?

                                     Da,și așa nu am nimic special de făcut săptămâna asta

Sebi:vin cu Cipi cu mașina ,și te luam și pe tine 😘😘☺

                                  Ok,atunci mai vorbim mâine .Paa😘😘

Sebi:Paa❤

Abia așteptam să mă văd cu Sebi,mi a  fost putin dor de el și cred că simt ceva pentru el 🥰🥰🥰
Azi nu prea am facut nimic ,iar Eliza nu știu ce are că s a distanțat foarte tare de mine am s ăi dau un mesaj

Bună Eliza .Ce faci? Nu am prea vorbit în ultimul timp,ce i cu tine ?

Eliza: Bună Ruxandra .Bine .Uite am ceva să ți spun dar sper să nu te intristezi

Ce este?

Eliza:Trebuie să mă mut în Italia

Sper că glumești, nu?

Eliza:Nu ,mama m a anunțat cu mutarea iar mâine trebuie să plec

Si de ce nu mi ai spus mai devreme ?
Așa puteam să petrecem timp împreună

Eliza:De la un timp erai mereu cu gândul la Sebi ,și nu vorbeam deloc .
Sincer chiar vreau sa ne îndepărtăm
De când s a terminat liceul mereu erai ocupată.Imi pare rău Ruxandra dar nu m ai vreau s ă fim prietene .

Eliza stai putin ,cum nu mai vrei să fim prietene , si faza cu Sebi de unde ai scos o ,eu cu Sebi suntem doar prieteni , si eram foarte ocupată cu filmatul vlogurilor si nu am putut să o refuz pe mama ,știi bine că voia să mergem în vacanța anul ăsta dacă anul trecut nu am putut .

Eliza:Gata Ruxandra m am săturat
O să încheiem aici prietenia asta .Paaa

😔😔😔Te înteleg .Zbor plăcut .Si nu uita mereu o sa fii prietena mea indiferent de ce crezi tu .

Chiar îmi pare rău că nu am putut să stau mai mult cu Eliza dar am fost ocupata trebuie să înteleagă .

Mi am făcut minibagajul pentru București și m am pus la somn .
Nu prea am putut să dorm pentru ca toata noaptea m am gandit  la Eliza,oare am gresit atât de mult .









9:00
M am trezit ,am facut o baie și m am scimbat .
Am primit mesaj de la Sebi că intr o oră ajunge in Ploiești ,i am dat adresa si mi a spus că când ajunge îmi da mesaj să cobor în fata blocului .Am mâncat și m am machiat ,până ce sa vină Sebi am tot încercat sa o sun pe Eliza dar aparent m a blocat .Asta e o să o sun pe mama ei mai târziu .

Doar elUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum