Selamlar karakterler yukarda
Tekrar ediyorum|eğer rahatsız olduğunuz bi konu olursa dm'den veya yorumlardan belirtebilirsiniz.
Teşekkürler
Başlayalım.............................................................
Bu arada size kendimden bahsetmedim.
Ben Kim taehyung 25 yaşında bir doktorum. Yıllardır içimde hissettiğim ve beni çoğu insandan ayıran bişey vardı. Ben gaydım.
Bu yüzden lise ve üniversite zamanlarımda HİÇ sevgilim olamamıştı.
Daha önce birsürü kez farklı kızlardan teklif almıştım. Ve hakkımı yemeyeyim cidden yakışıklıydım.
Hatta bi ara okulda adım aseksüel'e bile çıkmıştı. Lisede derslerimi pek önemsemesemde, üniversitede cidden başarılı bi gençtim.
Mezun olduktan sonra hayalimdeki meslek olan doktorluğa yöneldim, ve şu an doktorluk hayatımın 1. Yılını bitirdim sayılır...........
Ertesi gün hastane'de işlerimi halledip kuzenlerimle çıkacağım yemeğe hazırlanmak için eve gittim.
Güzelce duş aldım, bol ve siyah bi t-shirt ve onun altına dar bir yırtık kot giydim, sonrasında azda olsa bi eyeliner çektim ve şeftali aromalı lipbalmımı sürdüm ve sonunda hazırdım.Yemeğe gidebileceğim kimse yoktu bende bunun üzerine 2 saat öncesinden en yakın arkadaşım Yoongi'ye haber vermiştim ve onunla gitmeyi planlamıştım.
Yoongi bi üniversitede edebiyat öğretmenliği yapıyordu ve onunla lise yıllarında tanışmıştım.
Hayatım boyunca iyiki tanımışım dediğim sınırlı insanlardandı.Hazılığım bitince Yoongiyi aradım
"Alo Yoongi hazırmısın"
"Hazırım tae gidebiliriz"
"Tamam o zaman ben şimdi seni almaya geliyorum. Sende yavaş yavaş aşşağıya in"
"Tamam Tae hadi kapat"
"Görüşürüz"
Ayakkabılarımı hızla ayağıma geçirip merdivenlerden aşşağı indim ve arabama atlayıp Yoongi'nin evinin önüne gittim ve birkaç kez korna çaldım. Yoongi hemen alelacele ayağına geçirdiği ayakkabılarıyla bana doğru koşuyordu. Ve o arabaya binip dikiz aynasından koşarken bozulan saçlarını düzeltirken arabayı çalıştıdım yok boyunca fazla konuşmadık restorana vardığımızda kapıdaki iri yarı güvenlik görevlileri ismimizi sorduğunda rezervasyonumuzun olduğunu söyleyip isimlerimizi belirttiğimde bitanesi sessizce elindeki kağıda bakıp;
"Kim Taehyung ve Min Yoongi buyrun efendim masa numaranız 27"
Dedikten sonra Yoongi ile içeri geçtik ve son derece kalabalık olan restoranın içerisinde müzik eşliğinde dans eden bi grup insanı yararak ve masaları sayarak yolumuza devam ederken bi masada oturan Jin hyung, Jin hyung'un erkek arkadaşı Kim Namjoon, Jimin, Jennie ve Jennie'nin sevgilisi Chan'i gördük. Ve elimle Yoongi'ye gelmesini işaret ettim. Masaya oturduğumuzda sohpet ediyorlardı ama sohbetin başından sonuna kadar tek kelime etmediğinden emin olduğum biri vardı... Jimin
Jimin neredeyse ben ve Yoongi'yle aynı yaştaydı.
Masaya oturduktan sonra siparişleri verip siparişlerimizin gelmesini beklerken Jin hyung masadaki rahatsız edici sessizliği bölerek konuşmaya başladı.
"Tae bizi arkadaşınla tanıştırmayacakmısın"
"Oh üzgünüm hyung bu Yoongi kendisi en yakın arkadaşım olur."
"Memnun oldum Yoongi kaç yaşındasın?"
"Bende memnun oldum efendim. 25 yaşındayım. 3 sokak ötedeki üniversitede 1.5 yıldır edebiyat öğretmenliği yapıyorum."
"Woaaw demek öğretmensin ha, bende mimarım. Sanırım seninle iyi anlaşacağız yoongi."
Jin hyung'un son cümlesiyle Namjoon'un onu dürttüğünü gördüm ve
'Sanırım bu Namjoon denen herif hyung'umu cidden kıskanıyor' diye içimden geçirdim.<><><><><><><>
Yemeklerimizi yiyip uzun uzun sohpet ettikten sonra Jennie ve Chan kalkmaları gerektiğini belirtip gittiler.
Aradan belki 10 belki 15 dakika geçmişti ki Yoongi'de yarın sabah ilk derste bi derse girmesi gerektiğini belirtip ayaklandı. Benimde yarın mesai yapmam gerekiyordu bu yüzden Jin ve Namjoon hyung'a el sallayıp arabaya bindik.
Yoongi'yi evine bırakıp eve gittiğimde soyunmaya başladım. Son olarak üzerimde boxer kaldığında uykunun da verdiği paytaklıkla banyoya doğru yürüdüm.
Suyu açmak için elimi çeşmeye götürdüğümde buz gibi bir titreme tüm vücudumu ele geçirdi. Çekmeyi açtığımda henüz ısınmamış buz gibi şu üzerime boşaldı, ve o an tanrıya yemin ederimki bildiğim tüm küfürleri kocaman bir çığlık eşliğinde bağırarak etim. Ardından ısınan şu ile gevşemek vücudumla bir an önce banyodan çıkıp uyumam gerektiğini düşündüm.
<><><><><><>
Banyodan çıkıp temiz ve yeni bir boxer giyip, üzerine siyahlı-pembeli gecelik takımımı giyip kendimi yavaşça uykunun şefkatli kollarına bırakmıştım.
Sabahına telefonuma gelen bildirim sesiyle irkildim.
......................................................................
Eveeet Şerfsiz yazarınız geldii.ğ
(づ ̄ ³ ̄)づNasıl mükemmel yerde kestim ama bölümü𓃹
Bölümü beğendiyseniz oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Sizleri seviyorum bir sonraki bölümde görüşmek üzere
Mwwaah ʚ♡ɞ (ू•ᴗ•ू❁)
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•MİRROR• |taekook|
Fanfiction•✧Dr. Taehyung yoğun bakıma alınması gereken yaralı bi polisi tedavi etmek ve onunla ilgilenmek ile görevlidir. ✧•