Don't Leave me (Bts V Ff)

28 4 0
                                    

Wattpad ah hian ka vawikhat dahna tur ania, ka la khawih thiam lutuk lo a, chuan BTS ho vel chanchin kimchang tak hriat pawh ka nei Chuang lo, min hau kher lo ula, tih dik loh a awm chuan comment lamah in lo sawi mai zel dawn nia....😉😉😉😉

DON'T LEAVE ME
BY Hlutei Jocund Pachuau

CHAPTER-1

Prologue:

2017 December 24 a ni a, , khua a thiâng in a vawt hlê bawk, mufler sen leh coatfual vârthianghlim zet mai chu ka ha a, a lum thei ang ber in ka inthuam a ni mai, ka sam sei hniang buang deuh thâng chu thlah thla siau a. Thingkûng Decoration light a mawi tak a chei hnuai ah chuan Ka mipa hmangaih em em mai ka lo nghak mêk a ni, Dar 8 a lo thleng tur a ni a, a lo thleng har tawh bawk sî, ka hawi kual reng a, amah awm rêng rêng ka hmu mai bawk si lo, Ka call a pick-up thei bawk si lo, Dar 9 a pêl leh duai tawh, Khawvawtin min hmeh na ka taksa ana deuh thûm mai, A châng leh ka vei kual a, a châng leh ka thû a, a restaurant kan pahnih (2) chauh a kan chawlh na tur ka ep chiah ah chuan a awm bawk, Enge thleng lê? Darkar 2 dâwn ka nghak tawh, Ka mitmeng a thîp deuh thûm tawh bawk nen, ka pang asa deuh vur bawk si, Boruak thiâng tak hnuai ah chuan ka lo nghâk reng a, A vawh em vâng chuan ka thaw khu deuh hlat hlat bawk, vâwt ka ti in ka khûr ru deuh char char a, Alo kal mai bawk si lo.

" Tae ka nghak reng che sin"

Zâwi sap chuan ka ti a, Thei leh thei lo chuan restaurant lam chu ka pan phei chhat chhat a ,

"Madam Midang in seat an hauh vek tawh a"

Manager ni awm tak nula hmeltha leh felfai em em chuan nuisâng hian alo ti a,

"Ka bialpa ania, a hauh tu kha"
"E anih chu, lo thu ta che"

a tih vêl leh chuan Thutna nuam deuh lái chu ka pan nghâl a, Ka taksa zawng zawng anat deuh thûm vâng chuan chét pawh a harsa ngei mai.

Darkar 3 lai ka nghah tâk ah chuan beidawngin ka chhuak leh ringawt a, Kawtthler mawi tak an chei hnuai a nula leh tlangvâl In ngaih hmêl taka an awm dun ka hmuh chuan ka rilru a na in ka thinrim bawk si, Vawi tam tak ka call a min chhâng bawk si lo, Lungdam lo tak chuan Haw chu ka tum ta zawk a, Ka dang a ro in ka khuasik deuh bawk si, Muangchâng chuan ka kal phei chhat chhat a, Ka taksa a rawn zâwi deuh ti tih tawh, Ka khaw hmuh techu a fiah lo vek a, Ka thil hmuh chu a rawn thim riai riai a, Ka taksa nghing dawt chu ka hriat hnuhnun ber a ni.



Darthlalang hmâ ah chuan uluk takin ka inchei a, Kamis var leh Kekawr dum ka hâ a, a smart thei ang ber chuan ka inchei a, make-up pawh ka hmang ve nual lipstick sen lâr lam deuh ka inhnawih a, foundation nen mascara leh eyeliner pawh ka inhnawih, eye shadow uk lam deuh chu ka inhnawih a, ka mitmeng pawh tlém in alang zau ve deuh, Hmeichhe lian lo tak Ft 5'3 chauh a sâng ka nih vangin pheikhawk dum sâng lam chu ka bun a.

Ka hming chu Lee Na bi a ni a, ( Na bi tih chu korean tawnga Phengphehlep a ni) kum 19 chauh ka la ni.

Ka phone rawn ri râl râl chu ka en vat a, Soo yun Unnie anih hi, ( Unnie tih hi korean hmeichhia ten an aia upa hmeichhia te Û nan an hmang thin)

" Hey, Lee Na Bi hmanhmawh ve tache"

A rawn ti hlak hlak a, ka nui sak ringawt,

"Awle Unnie ka rawn thleng nghâl a ni mai"

Tihpah chuan ka bag chu la in ka chhuak nghâl a, Taxi chu phar in Bighit company lam pan chuan ka tlân nghâl a,

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Don't lEavE mE   ( Bts v FanFICtIon)Where stories live. Discover now