What's going on?
15. 6. 1967
Deň, ktorý mi zmenil život.
Tento deň začal rovnako ako iné. Vstala som veľmi skoro. Som ranné vtáča. Chvíľu som si ešte poležala s knihou v ruke. Ale o niečo neskôr som sa konečne zdvihla a išla do kúpeľne. Ako vždy som v sprche strávila asi polhodinu. Použila som škoricový šampón a jahodový sprchový gél. Po sprche som sa učesala. Môj účes bol veľmi jednoduchý drdol. Síce musíme mať rozpustené vlasy ale bolo mi to jedno. Už v oblečení, Beauxbatonskej , som vošla do izby po make-up. Po spravení jemného make-up-u som znova vošla do izby, zatiaľ čo moje spolubývajúce stále spali.
„Evelyn, Tereza vstávajte, o hodinu začínajú raňajky!" stále v kroku som sa snažila zobudiť ich. Evelyn pomaly vstávala, avšak s Terezou to bude ťažšie. Mala som ešte chvíľu kým som šla na raňajky, tak som ju chcela skúsiť zobudiť avšak s reptaním skoro hneď vstala. A tak som sa teda pomaly vydala z izby. Cestou som sa ešte zastavila v sovinci. Na kúsok pergamenu som napísala malý list domov a dala ho mojej sove Lily, ktorá po mojom pokyne hneď vzlietla. Ešte chvíľu som sa obzerala po krajine a potom odišla na raňajky.
***
Práve sme mali elixíry s profesorkou Coye Molina, keď do triedy prišla riaditeľka, že mám ísť s ňou. Netušila som prečo. Prišli sme do riaditeľne a tam čakala moja mama. Vyzerala nervózne, nevedela som prečo, nesedelo to na ňu.
Čo sa deje, pani riaditeľka? Prečo tu je moja matka? opýtala som sa.
„Z osobného dôvodu tvojej matky ste práve bola preradená do Rokfortskej školy čarodejníckej...."
Hello, hello, hi!❤
Prvá kapitola príbehu o záškodníkoch a dievčiny bez mena. Jej meno sa dozvieme o čosi neskôr. Dúfam, že sa vám kapitola zapáčila, ďakujem za všetky ohlasy, pozitívne i negatívne. V ktorej fakulte by ste chceli aby dievčina bez mena bola?
Hufflepuff_Nely
YOU ARE READING
Beauxbatons blood
FanfictionPrvá časť čoskoro! Harry Potter príbeh z éry Záškodníkov