Dershane çıkışı yine eren kızı servise bırakır, servistede ayrı başka sevgililer vardır eren kıza bak bak izle der kız onları izlerken eren aniden yanağından öpüverir kız olduğu yerde dona kalır şaşırır hemen servise biner eve gidince direk çocuğa mesaj atar konuşurlar eren bunun nasıl utandığından dalga geçer sinir eder :)) salı günü ise eren kızlarla çekilmiş bir fotoğrafını atar bizim kız aşırı kıskanç bunu görünce tepesi atar sinirlenir çocuğa bitti. Diye mesaj atar sonrada erkeğin attığı mesajlara cevap vermez , dershaneye gider eren üzülmüş gibi görünüyodur fakat kızın yanına gelip tek kelime etmez kız da dershane çıkışına kadar bişiy demez çıkıştada kız arkadaşını durağa bırakmış aşağı doğru inerken çocuk yukarı doğru çıkıyodur ve üzgün görünüyodur kız biraz ilerledikten sonra durur ve arkasına bakar erkek yürümeye devam ediyodur kız dönmiycek sanar dayanamaz yanına koşar kızlarla niye fotoğraf çekiniyosun der çocuk burdan izmire taşınıcaklarını hatıra için olduğunu söyler kız şaşkın bir şekilde izmiree mii ? Deyince ben babamla konuştum seni burda bırakamam ben burda teyzemlerde kalırımda sen bana niye küstün ? Der kızda o kadar samimi çektirmek zorunda mıydın der eren bisiy demez sadece ufak bi tebessümle kolunu kızın omzuna atarak sarılır seni hiiç bırakmam ben. Der gibi.. kız zaten orda küstün mü deyişine bile aşık olur ki ^^ nasıl affetmesin ? Eren elinden tutar kızı servise bırakır onları öyle görünce herkes çok şaşırır tabi de onlar mutludur , kız eve gittiğinde eren henüz faceye girmemiştir öyle sayfadan gezinirken bir kızın ereni kapak yaptığını görür ve erene bu ne diye mesaj atar eren henuz açık olmadığı için cevap vermez kızında şarjı biter telefonunun şarj olmasını beklerken uyuya kalır.. Erkek açar mesaj atar cevap gelmez arar ulaşamaz en sonunda kızın dostuna mesaj atar fatma bana cevap vermiyo o beni affedene kadar dışarıda kalıcam. Der arkadaşı her ne kadar yapma daha çok kızar desede o geceyi dısarda geçirir kız sabah hicbisiyden habersiz uyanır , telefonunu açar eren kıza mesaj atmıştır fatma dondum uyan artık be güzelim diye kız orda cabuk eve kelimesinden baska bi kelime bulamaz ki erkek affettim de gidicem der kızda affettim deyince eve girer ve ne acı ki kız orda bi kez daha inanır, güvenir, sever ,bağlanır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAZGEÇTİM
Novela JuvenilBir insan sevmiyorken nasıl seviyormuş gibi yapar ? sorusunun en güzel örneğisin.