Sejak hari itu,hubungan aku dan Kak Nani makin menjadi dan Kak Nani memang menggunakan peluang yang ada untuk bermesra dengan ku.Adegan paling ringan sepert berkucup,berciuma dan meraba menjadi mainan acapkali kami berdua bertembung .Jika ada masa dan kesempatan yang lebih dia akan menghisap kote ku dan kami bereetuju ,jika berada di rumah,kami tidak memakai seluar dalam bagi memudahkan adegan asmara secara 'touch n go'untuk dilaksanakan. Bila waktu mlm,sebelum dia masuk tidur kak Nani akan singgah ke bilik ku untuk menghisap kote dan memberi aku peluang menjilat dan meramas buah dadanya jika a suami dan anak nya berada di rumah.
Bila suaminya bekerja di siang hari ,aku akan balik untuk makan tengahari dengan hidangan yang ringkas bagi memberi banyak masa untuk kami 'memakan diri masing masing'.Ketika aku makan,kak Nani akan mencangkung di hadapan ku untuk menghisap kote ku dan menelan air mani yang ku pancut terus ke mulutnya. Selepas itu dia akan mengangkang di atas meja makan untuk aku mennjilat cipapnya hingga dia klimaks. Itu lah rutin 'lunch kami'.
Kebiasaan nya aku balik jam 6 petang dan jika suaminya tiada kerana buat kerja sambilan bawa penumpang ,kak Nani akan sedia menunggu dengan hanya berkemban sahaja sebagai isyarat dengan menghantar mesej ke tapipon ku.maka aku pun bergegas pulang.Tanpa menunggu untuk aku mandi ,Kak nani akan terus mengomol ku ." Akak tahu kau penat,biar akak yang buat " katanya ketika membuka pakaian ku ,menghisap punai dan jika aku mahu kan dia akan baring telentang untuk mengangkang,jika tidak dia akan terus mennyumbat batang punai ku ke cipap dan dia menjadi koboi memacu ku sebagai kudanya. Walau pun letij tapi aku tetap melayan nya kerana kasihan dan cuba bantu sebaiknya. Kak nani melihatkan perubahan yang ketara,makin manja dan berlembut dengan kami semua .Permaianan seksnya makin tenang dan terkawal. Cuma aku masih belum dapat untuk mencuba lubang duburnya." Selagi Akak boleh puaskan kau dengan yang lubang depan,kau buatlah apa pun ,kalau akak dah tak larat barulah akak bagi kau lubang belakang" itulah jawapan nya setiap kali aku cuba untuk minta meliwatnya.
Setiap pagi dia akan singgah ke bilik ku atas alasan mahu mengejutkan ku .Caranya dia akan usap punai ku dan menghisap nya sekejap sementara suami atau anak nya mandi dan bersiap .Aku akan mandi selepas suami dan anaknya pergi jam 7.00 dan sebelum ke bilik air aku akan menguli buah dada dan punggung nya di dapur. KAmi kerap juga mandi pagi bersama dan sempat 'bermain 'dibawah pancuran air secara doggy dan berdiri. Jika itu berlaku aku akan lewat tiba ke pejabat . Sehingga kini skandal aku dengan kak Nani masih lagi tertutup kemas .
Pada hari terakhir bertugas ,aku balik lewat kerana pengurus cawangan dan beberapa staff kanan meraikan ku dengan makan malam di sebuah restoren hingga jam 11 malam. Setiba nya aku di rumah ,ku lihat Kak Nani tertidur di ruang tamu dan masih berkemban.AKu rasa makin kesian dan cuba mengejutkan nya." mengapa tidur kat sini" ujar ku.
"Eh ,baru sahaja terlelap ni"jawabnya sambil mengosokkan mata dan melihat jam di dinding.
" Maaf lah lewat ni,biasalah lepas makan bersembang lagi" kataku.
" Hmmm,nak kena denda lah budak kecik tu...." jawab kak Nani sambil mengusap koteku.Seperi biasa,dia mengajak terus ke bilik dan terus berbaring. TAnpa banyak soal ,walau pun letih dan kekenyangan,aku terus elayani nya dengan membuka pakai an ku dan sambil berbogel ,aku pula yang membuka kain kembanan.Bila ku raba cipapnya,terasa air melekit di pintu farajnya.
Seperti biasa aku memulakan permainan dengan mencium dan mengucup dahi Kak Nani dan eterus mengucup bibirnya .Kak Nani terus menjulurkan lidah untuk aku menghisapnya dan kami saling mengulum lidah masing masigng buat seketika. Aku mencium cuping telinga dan leher nya dan dia pula mengusap belakang badan ku .Aku terus mengusap dan meramas buah dadanya yang makin mekal lalu menjilat puting dan mengentelnya.Kak Nani makin mengeliat dan mendengus. Aku terus mencium dan menjilat dada,perut dan pusat sebelum merangkak ke bawah menuju tundunnya.
YOU ARE READING
Kak Nani Ipoh Mari( Completed)
RomanceKisah Kak Nani suri rumah sepenuh masa mengambil upah memasak dan buat kueh membantu suami menyara anak anak yang masih belajar. Selepas bersara,suami bekerja sebagai Pengawal di kilang. Darus sepupunya yang bertugas sebagai Juruodit mewnumpang di r...