INTRODUCTION

121 21 10
                                    

WARNING! This book is really old, like 5-6 years old. I plan to edit it, but not now.

𝐃𝐞𝐥𝐢𝐥𝐚𝐡 𝐑𝐨𝐬𝐚 𝐄𝐥𝐥𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐥𝐚𝐰𝐲𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝𝐰𝐢𝐝𝐞. 𝐁𝐮𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐚 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤.
𝐒𝐡𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐬 𝐫𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠. 𝐈𝐭'𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧, 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐝𝐚𝐲 𝐫𝐨𝐮𝐭𝐢𝐧𝐞. 𝐍𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐢𝐭, 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐫𝐚𝐜𝐞𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐞𝐨𝐩𝐥𝐞 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐬 𝐑𝐨𝐬𝐚 𝐊ing, not Delilah Ellis.
𝐑𝐚𝐜𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐚𝐥𝐢𝐯𝐞, 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐥𝐦𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐮𝐥. 𝐈𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞. 𝐒𝐡𝐞'𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬.
𝐒𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐚𝐲 𝐟𝐢𝐯𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐚𝐠𝐨, 𝐬𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐬 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐡𝐞𝐫. 𝐇𝐞𝐫 𝐬𝐤𝐢𝐥𝐥𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐞𝐱𝐜𝐞𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥, 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐢𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐞𝐧𝐞𝐦𝐢𝐞𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦𝐬𝐞𝐥𝐯𝐞𝐬. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐫 the 𝐌𝐢𝐧𝐝 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫 of the law as she indeed is exceptional.

𝐇𝐞𝐥t𝐨n 𝐒𝐭. 𝐉𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐢𝐬 𝐚 dominant 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧. 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝𝐰𝐢𝐝𝐞 𝐜𝐚𝐫 racer 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫. 𝐁𝐮𝐭, 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫. 𝐒𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐚𝐲 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫, 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐟𝐚𝐦𝐨𝐮𝐬 racer in his city. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 𝐡𝐢𝐦 as the Wind due to his job.
T𝐡𝐞𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐚 womaniser 𝐡𝐞 𝐢𝐬 too, "𝐈 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐰𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭'𝐬 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐝𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫. 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐩𝐥𝐚𝐧 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐭𝐭𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 anytime soon.", 𝐡𝐞 had 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬.

But what hides under that exterior that no one seems to be able to reveal?
What will Delilah Rosa Ellis find out when their paths meet?

Racing Her|18+Where stories live. Discover now