Hoi allemaal,
Even een berichtje, ik ben niet van plan om dit account OOK kwijt te raken, dus.... We beginnen gewoon opnieuw en als er even iets totaal misgaat, dan laat ik dat even weten. Waarschijnlijk op mijn insta.
Ik ben geen professionele maker van covers. Dus sommige van mijn covers zijn simpel en sommige uitgebreider, omdat ik ook handige apps gebruik. Ik vind het handig om alvast een paar van mijn covers hier te plaatsen.
De covers die ik op dit account heb gemaakt. Maar, (jeetje, wat dwaal ik af!) Het gaat niet om mij, maar om jullie covers. Even een paar regels:
- Er wordt aardig gedaan en niemand scheldt elkaars covers uit.
-Je gaat goed om met mijn beslissingen.De wedstrijd zal iets anders verlopen dan dat ik de vorige in gedachten had. Sorry, Pageotte er zullen geen andere juryleden zijn.
Ik geef jullie telkens een samenvatting van een verhaal, een titel en soms zal de ondertitel niet bestaan, aangegeven zijn of die mag je zelf verzinnen. Bij sommige verhalen zal er een kleurenpalet zijn, maar dit is niet altijd. Ik verwacht binnen de deadline een cover. De deadlines zullen geen 2 dagen zijn, maar ongeveer een week of twee.
Ik ga alle deelnemers volgen, zodat ik zie of ze ergens de covers posten.
Prijzen:
Plaats 1.
Een uitgebreide beschrijving over jou profiel en boeken (wordt dan nog over gepraat) op de Wall of Fame
Op 10 hoofdstukken van een gekozen boek stemmen.
Een reactie op een hoofdstuk naar keuze.
Ik lees een boek naar keuze.Plaats 2.
Op 5 hoofdstukken van een gekozen boek stemmen.
Een reactie op een hoofdstuk naar keuze
Ik lees 10 hoofdstukken van een boek naar keuze.Plaats 3.
Op 3 hoofdstukken van een gekozen boek stemmen.
Een reactie op een hoofdstuk naar keuze
Ik lees 5 hoofdstukkenTroostprijs:
Ik lees 1 hoofdstuk en stem daar op.Aanmelden:
1. Naam
2. Leeftijd
3. Waarom doe je mee?
4. Wat is je hobby?
5. Wat is je favoriete genre?Staat je naam NIET in het volgende hoofdstuk na 2 dagen? Stuur dan nog een bericht en zorg dat ik wakker wordt uit mijn winterslaap!
NOG VRAGEN? ZE ZIJN WELKOM!
Succes gewenst! Yasmine Smith