Dying Inside...

52 4 5
                                    

A je to tu zase škola.Ako ja ten ústav nenávidím.Vyliezla som z postele a zamierila som si to rovno do kúpeľne kde som sa umyla a namalovala.Keď som bola hotová s uterákom okolo tela som išla do izby.Musela som si vybrať oblečenie.Rozhodla som sa pre čierne roztrhané rifle,biele tričko s logom BVB,koženú čiernu budnu a čierne conversky.Samozrejme nemohli chýbať náramky na ruky.Keď som sa doobliekala bola som spokojná.Išla som teda do kuchyňe na raňajky.Bola tam už mama.Na tvári jej pohrával úsmev až pokým ma nezbadala."Zasa si celá v čiernom?!"Skríkla namňa.Nechápem čo jej vadí."Som a?"
"Okamžiťe sa choď prezliecť!"Čo si myslí,že mi bude rozkazovať alebo čo?Tak to je na omyle.
"Ani náhodou,idem do školy čau."Zobrala som si jablko a išla rýchlo von aby som ju nemusela počúvať.Cestou do školy som si vybrala sluchátka a dala si ich do uší.Cesta ubehla veľmi rýchlo a už som stála pred školou.Ako vždy všetci mi začali nadávať a urážať ma.Idioti.Neznášam ich.
"Zomri!"
"Vypadni!"
"Podrež si žili...!"
A podobné veci som počúvala každý deň.Rýchlo som išla do triedy.Už tam boli tie namyslené buzny čo počúvajú Justina Biebera.
"Heej,čierna emo!"
Nevšímala som si to.Bolo mi to jedno.Zazvonilo a do triedy prišiel učitel.Tak začalo moje mučenie.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Škola ubehla veľmi rýchlo na moje prekvapenie a ja som už kráčala domov.Keď si ma zrazu všimli moji spolužiaci.Vydali sa smerom ku mne.Vedela som čo bude následovať.Začala som uťekať.Rýchlo bežali zamnou.Nevládala som tak som nachvíľku zastavila.Už som sa chcela znova rozbehnúť,keď ma jeden z nich chytil za ruku a stiahol na zem.
"Tak a teraz dostaneš ty čierna špina."
Bola som ticho.Zavrela som oči a len precitovala tú bolesť,ktorá bola všade.Na hlave,na rukách,na krku,na bruchu,na nohách.Proste úplne všade.Ledva som dýchala.Zrazu prestali a odišli.Len tak som tam ležala a začala kašlať krv.Zodvihla som sa a išla domov.Nikoho som doma nevidela.Bolo mi zle.Išla som do svojej izby kde som sa zamkla.Sadla som si na postel a začala plakať.Už ďalej navládzem,všetci ma nenávidia,nenávidím svoj život,nenávidím seba,chcem byť mŕtva.Zotrela som si slzy a išla si pre mobil,ktorý bol kúsok odomňa.Kryt som dala dole a zobrala ju do ruky.Tú ktorá mi vždy pomohla,bola pri mne ked ostatní odišli,ona jediná vie ako sa cítim.Sadla som si na postel.Stále som ju držala a pozerala sa na ňu.Rozhodla som sa.Ruku som vystrela.Žiletku som položila k zápästiu.Pritlačila som a poťiahla.Krv začala vyťekať rovno na moju postel.Pokračovala som ďalej.Moja ruka bola celá od krvi.Ľahla som si.Bola som unavená.Oči sa mi zatvárali.To znamenalo,že moje utrpenie končí,budem volná,konečne šťastná.A s úsmevom na perách,som oči zavrela...

AHOJ!^^
Toto je len jednodielovka.Dúfam,že sa aspoň trochu páčila.Keď tak zanechajte vote,koment alebo oboje :'3
PÃŤŲŞ♡

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 08, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dying Inside...Kde žijí příběhy. Začni objevovat