FİNAL BÖLÜMÜNE HOŞGELDİNİZ.
Şeyma , bayıldıktan sonra onu bu sefer falakaya yatırmak için 2 sandalyenin arasına bir oklava geçirdim ve ayaklarını o oklavaya bir iple bağladım ve Şeyma ' nun uyanmasını bekledim.
15 dk. sonra Şeyma yavaş yavaş ayılmaya başladı , ağzında ball - gagged olduğu için sesi çıkmıyordu. Bende yavaş yavaş elimdeki sopayı ayağında gezdiriyordum. Şeyma ne yapacağımı anlamış gibi yalvarma bakışları atıyordu.
En sonunda ayaklarına sert bir darbe indirdim ve Şeyma yerinden sekti 2 3 defa orta şekilde vurdum ve Şeyma alışmıştı ve artık canı yanmıyor zevk alıyordu.
50. sopadan sonra Şeyma olduğu yere boşalmıştı ve zevkten bayılmıştı.
Tam 1 saat sonra ayıldı zaten kalan zaman 2 saat onu hemen uyandırdım ve özel bölgesine 2 vibratör yerleştirdim , ayaklarını ise birini yalıyor diğerini motorlu diş fırçası ile gıdıklıyordum.
Şeyma hepsiyle bir arada gıdıklanınca zar zor dayanarak en fazla 35 dk. dayandı ve sonrası yok onun için.
Kalan süre toplam 1 saat ve onu bu bir saat içinde zevkle gıdıklamak istiyordum onun için Şeyma ' yı kendi yatağına I şeklinde bağladım ve ayaklarına bebek yağı sürdüm elime de 2 tane sivri uçlu saç fırçası aldım ve ayaklarına onları sürtmeye başladım.
Şeyma onları hisseder hissetmez yerinden fırlayacak gibi oldu ve acayip şekilde gıdıklanıyordu 25 dk. sonunda ayakları kıpkırmızı olmuştu. Tarakları elimden attım ve elimle ayaklarını hızlı hızlı gıdıklamaya başladım. Şeyma çok gıdıklanıyordu.
Onu sürenin sonuna kadar gıdıkladım ve ona kendisinin gıdıklama fotoğrafları vardı ve bunları paylaşacağımı söyledim eğer birine bunları söylerse o da söylememeye yemin etti ve annemleri alıp geri eve geldim.
O günden sonra ara sıra Şeyma ' yı gıdıklardım.
SON..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşumuzun Kızına Gıdıklama İşkencem
Random*Hikaye Kurgudur ve Hikayeden İbarettir *+18 Yaş için uygundur. *Kısa olacaktır.