Škola udělala velkou přespávačku pro všechny třídy. Každá třída spala ve své. Skoro celá škola už spala jen holky a kluci z 6.D Nemohli spát. ,,Co kdybychom jsme si zahráli na schovávanou?" Zeptala se Miny. ,,To jsme měli hrát před dvěma hodinama"řekl namručený Artur. ,,Já bych hrál ale nemáme opouštět svojí třídu" Řekl Ben. Miny se vysoukala ze spacáku a otevřela dveře od jejich třídy. ,,Kdyby jsme neměli opouštět třídu tak by nás zamknuli." Ostatní jen vyděšeně sledovali. ,,Co je?!" zeptala se naštvaná Miny. ,,Z-zavři ty d-dveře!" řekla Nikola. Miny poslechla a zavřela dveře. ,,Co tam bylo?!" ,,T-ty jsi t-to neviděla?" ,,Ne co tam bylo Niki?" ,,ž-Ž-žena" ,,A... Mohla to být uklízečka." ,,V tom případě má uklízečka mokré dlouhé vlasy a-a AAAAAAAA" Miny se otočila a vyděšeně se podívala na otevírající se dveře. Z nich se natahovala ruka. Miny a ostatní děti odstoupily od dveří. Paní učitelka se probrala a když spatřila ruku natahující se z dveří tak neochotně vstala. ,,Ty deváťáci nedají pokoj!" Řekla si pro sebe naštvaně a vydala se seřvat dotyčného "vtipálka". Otevřela dveře, a málem jí trefil šok. "Vtipálek" Vřísknul a po čtyřech utekl po chodbě pryč. Její černé mokré vlasy se jí couraly po zemi. U schodů se postavila, podívala se s úšklebkem na šokovanou učitelku, a skočila dolů. Učitelka zabouchla a zamknula dveře. Podívala se na své děti a řekla: ,,Děti, to co jsem teď viděla asi šokuje celý svět. Ve škole není bezpečno!" Od té doby, co byla spatřena tato žena, je škola v Bohnicích uzavřena.
ČTEŠ
Horrory na dobrou noc~
HorrorVětšina bude ASI vymyšlená. Možná se u něčeho budete muset zamyslet.