Geçmiş

19 4 19
                                    

Hepinize selamlar canlar. İkinci Bir Şans hikayeme yeniden başlamak istedim. Daha güzel ve daha anlamlı bir hikaye olması için elimden geleni yapacağım. Daha fazla uzatmadan başlamak istiyorum. O zaman sil baştan başlıyoruz...

Yemyeşil ağaçların arasında bir yıldız gibi parlayan bembeyaz bir ev. O kadar güzel gözüküyordu ki küçük dilimi yutmuş olabilirim. Taylan ile 4 yıldır birlikteyiz ama bu evi ilk defa görüyorum. Madem böyle şeylerin vardı niye söylemiyorsun köpek! Ah neyse fazla oyalanmadan emniyet kemerimi çözüp Taylan'ı beklemeden arabadan indim. Bugün bir garipti ve fazlasıyla sessizdi. Şirkette bir sorun çıkmış olabilir ama kafasını kurcalayan şeyi keşke bana da söylese. Sonunda arabadan indikten sonra birlikte kapıya doğru yürüdük. Belime koyduğu elini çekerek kapıyı açtı. Salondaki ışığı yakmıştı. Işık ne az ne de fazla aydınlatıyordu. İçerde loş bir ortam sağlamıştı. Ben ise böyle ortamlara bayılıyordum. Üzerimdeki deri ceketi çıkarıp koltuğun kenarına koydum. İçerisi baya güzel ve modern dekore edilmişti. Taylan ise o sırada şömineyi yakmış öylece yanan ateşe bakıyordu. Bugün gerçekten bir tuhaftı. Yavaşça yanına oturdum ve başımı omzuna koydum. Bende yanan ateşi izlemeye başladım.

- Sevgilim?

Cevap vermedi.

- Taylan?

Yine sessizlik. Dayanamayıp başımı omzundan kaldırdım ve ona baktım.

- Taylan iyi misin?

Taylan- Efendim?

- Neyin var senin? Bugün bir haller var sende.

Taylan- Yok bir şey

- Sanmıyorum ama neyse

Kesinlikle bir şey vardı. Taylan anlatmıyor ama ben öğrenmesini bilirim.

Taylan- Alya

Haydaa! Alya dediğine göre ciddi bir durum var.

- Efendim canım?

Taylan- Bitti

- Pardon? Bitti derken neyden bahsediyorsun sen?

Taylan- Anlamıyor musun Alya! Bitti diyorum. İlişkimiz bitti. Olmuyor!

Yutkunamadım.

- Ne!? Taylan sen ne dediğinin farkında mısın ya?

Taylan- Yok ben gerizekalı olduğum için böyle konuşuyorum.

Alay eder gibi konuşuyordu. Onu ilk defa benimle böyle konuşurken görüyorum. Umarım bu bir rüyadır.

Taylan- Alya nesini anlamıyorsun sen? Bitti. Seni sevmiyorum. Hatta hiç sevmedim.

Hiç sevmedim? Gözlerimin dolduğunu hissettim. Taylan neden böyle konuşuyordu birden ne değişti anlayamıyorum. Kendine gel Alya! Sen bu değilsin. Onun karşısında ağlayamazsın. Güçlüsün sen!

- Nasıl ya! Ne demek hiç sevmedim seni! Taylan şaka mı yapıyorsun? Beni delirtme! Ya anlamıyorum ne yani yalan mıydı? Sevgin? Aşkın? Yalan mıydı bunlar!

Karşımda öylece durup bana bakıyordu. O cevap vermedikçe ben daha da sinirleniyordum.

- CEVAP VER BANA!

Taylan- Ne cevabı Alya? Söylesene neyin cevabını bekliyorsun benden. Bitti dedim sana! Madem duymak istiyorsun söyleyeyim!

Hayır! Hayır buna dayanamam.

Taylan- YALANDI! Her şey koca bir yalandan ibaretti!

Söylediği şey yüzüme bir tokat misali çarptı. Nefesim kesildi. Ne yani? Her şey gerçekten yalan mıydı? Ben 4 yıldır koca bir yalanın içinde miydim? Peki ya bana sarılması, elimi tutması, gözlerimin içine aşkla bakması, öpmesi, seviyorum demesi yalan mıydı?

- Sen

Daha fazla dayanamadım. Gözlerimden yaşların düşmesine izin verdim.

- Benim duygularımla oynadın!

Taylan- İnanmasaydın o zaman.

Dediği şey ile kendimi tutamadım ve yere çöktüm. O son dediği kalbimi delip geçmişti. Beni bitirmişti. Paramparça etmişti. Ellerimle gözlerimden akan yaşları sertçe sildim ve yerden kalkıp dimdik bir şekilde karşısında durdum. Ama o benim yüzüme dahi bakmıyordu. Daha doğrusu bakamıyordu.

- Bana bak! Kaldır kafanı ve bana bak! Artık bakacak yüzün kaldı mı bilemem ama bak ve beni çok iyi dinle!

Kafasını kaldırdı ve gözlerimin içine yapma der gibi baktı. Ben ona hiç bir şey yapmadım ki? Ama o bana yapacağını çok güzel yaptı.

- Bu gözlere çok iyi bak! Bak ki unutma. Her mutlu olduğunda her uyuduğunda her daim bu gözler gelsin aklına. Ve sende benim gibi mahvol! Benim gibi paramparça ol! Benim ki gibi acısın kalbin. Ve senin yüzünden döktüğüm son göz yaşları. Senin için yalan da olsa bir zamanlar benim için gerçek olan aşkımız için. Sen bu yaşlara bile değmezsin.

Gözlerini kaçırdı.

- SANA BAK DEDİM

Zorda olsa tekrar baktı. Onunda gözleri dolmuştu ama daha bu onun için başlangıç.

- Bu göz yaşlarını görüyorsun dimi? Sana ahım olsun öbür dünya da bu göz yaşlarında boğulursun inşallah!

Koltuğun üstündeki deri ceketimi alıp arkama bile bakmadan kapıdan çıktım. Ana yola gelene kadar hıçkıra hıçkıra, ciğerim sökülene kadar ağlayarak yürüdüm. Sana yemin ediyorum benimde adım Alya Zorlu ise bu yaptığını yaşadığım boyunca unutmayacağım Taylan Korulu!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İkinci Bir Şans (Yeniden)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin