Dünya degisiyor...Bunu suda hissediyor ...
Bunu toprakta hissediyor...Hersey muhtesem yüzuklerin yapimi ile basladi ...
Üç yüzük varliklarin en arifi ,en zarifi olan meleklere verilmisti.
Üç yüzuk varliklarin en güclü, acimasiz,sehvetli varkilara sahip seytanlara verilmisti .
Dokuz yüzuk varliklar arasinda güce en düşkün olan insan ırkına bahsedilmisti...Bütün ırklara hükmedicek gücü muhafaza ediyordu bu yüzukler...
Lakin hepsi melekler, seytanlar,insanlar hepsi ama hepsi kandirildi ...
Mordore diyarinda hükum süren daglarin ateslerinde gizlice dövmustü.Karanliklar efendisi savuron ...Diyerlerine hükmedebilmek için bütün kinini ve bütun yasamlara hakim olma iradesini katti bu yüzüge ,hepsine hükmedicek tek bir yüzük ...
Savuron ,yani sira bir melege aşıkti yalniz bir olmalari imkansizdi .Melekler ve Şeytanlar arasinda yüzyillardir bir savas vardi ve bu hususta o melekle bir bereberlik yasiyamazdi .
Yuzyillar once yapilan hata yüzünden hem meleklere hem seytanlara büyük bir ceza verilmisti .Beraberlik yasiyan bir melek ile seytan ,cocuklari oldugu vakit evlat acisi ile sinaniyorlardi.
Cocuk dogduktan üç gun icerisinde öluyordu.Savuron sevdigi melek ile beraber olmustu...
Bu sacma yasaga karsi gelmisti .
Melekler ,savuron ile bir birliktelik yasadigi icin Albunea adli melegi idama mahkum etmisti .Buna karsin savruron sinirlenip bir savas acicakti baska caresi yoktu .Onun elinden sevdigini almaya calisamlari cezalandirmaya calisti ...
onlarin askini bilmeyen yoktu ...
Ortaya ciktiki melek hamileydi...
Bu bebegin enerjisi daha dogmadan her tarafi sarmişti ...
Çok güclü bir bebek oldugu aşikardi. Savurona da ancak böyle bir bebek yakisirdi ...
Kehanet ... Bu bebek tehanetteki bebek oldugu apacik ortadaydi .
Daha dogmadan tum evreni etkisi altina almisti .
Savuron aşık oldugu melegin karnindaki o enerjiyi elbette hissediyordu .Secilmis oydu ... Ve onun bebegi biricik Akhyls 'si .
Melekler ve yuzuk sahibi insanlar ise hem annenin hem de bebegi ölmesi kararinda hala o yandaydilar.
Çünkü kehannetten korkuyorlardi.
Eger o bebek dogar ve güclerini kötüye kullanirsa olacaklari tahmin dahi etmek istemiyorlardi.
Savaş baslamisti ...
Orta dunyanin hukumdarlari savruronun yaptigi yüzuk karsisinda birer birer düstüler...
Ama karsi koyanlarda vardi ...
Melekler ve insanlar arasinda son ittifak gücleri mordore ordularina karsi yürüyüse gecerek hukum dagi eteklerinde orta dunyanin hurriyeti icin harp ettiler .Zafer yakindi ...
Lakin yüzügün gücü bir türlü bastirilamiyordu ...
Savasi acik ara fakla savuron kazanmisti. Cadilar ve bazi vampirler sayesinde ...
Elbette cadilarin savuronun yaninda olmalari muhtemeldi .
Cünkü albunea 'nin karnindaki bebek cadilar gibi guclere sahipti ve sahip olucakti .İgor cadisi ... Onlar boyle diyordu.
Lanetli ... Melekler ve insanlar böyle diyordu .
KIYMETLİM ... Savuron ise boyle.
Albunea ise ... Bebegim .
Vampirler ikiye bölünmüstü .
Kimisi savuron daha güclü diye onun yaninda ya da korktugu icin.
Kimisi ise melekler gibi düsündükleri ve korktulari icin o bebegin ölmesinden yana .Daha dogmadan dusman kazanmisti AKHYLS .
Ama nerden biliyorlardi bu bebegin kötü olucagini ...
Daha bir şans vermeden direk öldurmeye calisiyorlardi iste bu haksizlikti. Belki annesi gibi cok iyi kalpli ve guzel bir kiz olabilirdi.
Izin verselerde annesi büyütse .Dogum yakindi ...
Savuron cok sabirsizdi ,anne karninda olmasina ragmen iletisim kurabilirdu minik kiziyla.
Zeki oldu cok belliydi oyle seyler yapiyorduki babasinı bile hayret ettire biliyordu .oysa savuron o kadar belli etmezdi dusuncelerini .Cok baglanmisti minik kizina ve cok sabirsizdi bir an once dogmasini istiyordu .
Anne karninda bile her istedigini yaptiran bebegi nasil iple cekmezdi ki . Onu kendi elleri ile büyutmeyi o kadar cok istiyorduki.Albunea' ya cok asikti savuron ,ilk karsilasmalari yuzundeki o tepki korkudan tir tir titremesi ,asla unutamazdi .Kimse onun kadar sevemezdi .
Ve sonun da dogum gerceklesti ve herkes artik daha cok korkmaya basladilar tek umutlarida toz parcasi gibi ucup gitmisti.
4 gun gecmis ti hala ölmemisti.
Saf iyilik ve saf kötulugu bir arada bulunduran bu bebek kendini cooktaan kanitlamisti .
Ama her yaptigin kötu sey icin sinanirsin ve savuron kizi ve albunea ile sinandi .
Akhyls ve albunea dunyaya sürgun edilip ölümlü oldular .
Onlari orda kimler koruyacakti ...
Dostlari kim düsmanlari kim nerden biliceklerdi ...Savuron onlar icin her seyi yapiyordu ... Sevdiginden ve kizindan uzak kalmak onu yipratiyordu ... Kizini kendi büyutemeyecekti .
Ona kendi yuzugunu verdi ...
Yuzuge verdigi emir "kizini korumasiydi ""Seni koruyacagim kizim hic korkma baban burda "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENEBRIS (KARANLIK)
Vampiremelekler seytanlar vampirler... cadilar... hepsi yuzyillar once ortaya cikmis kehanetin gerceklesmesini bekliyordu ... kehanet gerceklesti ... en onemlisi onun kim oldugu deyil ,hayatta kalip kalamayacagidi . peki düşmanlari kimdi ?. onu koruyan bi...