(Det ska föreställa Bella på bilden)
Jag vaknade av att jag hörde ett evigt pipande, jag öppnade mina ögon och det första jag såg var min väckarklocka som visade 06:30
-AHH!! JAG ORKAR INTE!!
Jag gick motvilligt upp ur sängen och började ta fram kläder. Jag la fram allt jag skulle ha: kläder, skor, smink och mina skolgrejer. Efter att jag hade tagit fram allt gick jag till badrummet och hoppade in i duschen.
Det tog ca 40 min för mig att duscha, som tur är har vi sovmorgon idag så vi började klockan 10👌
När jag hade duschat färdigt så tog jag på mig mina kläder och gick ner för att äta frukost.- godmorgon gumman hörde jag mamma säga
- godmorgon sa jag tillbaka.Jag tog fram allt jag skulle äta till frukost och det fick bli: två mackor ett glas oboy och en skål flingor med fil. Efter jag hade ätit kollade jag på klockan och den visade 08 : 10 så jag tyckte att det var dags för att börja sminka mig, jag tog foundation, puder, mascara, eyeliner och så fyllde jag i mina ögonbryn lite också. Den gick jag ner och tog på mig mina Johnny Bulls stövlar och min jacka, sen var det dags att gå mot skolan.
Det tog ungefär 30 min att gå till skolan, medans jag gick så lyssnade jag på musik och nynnade lite. Jag kollade ner i marken men rätt va det va så låg jag på marken.
- ursäkta mig det var inte meningen hörde jag en underbar röst säga
- det är lugnt sa jag och tittade upp, då mötte jag nog dom finaste blågröna ögonen jag nånsin sett.!
Jag ställde mig upp och började borta av mig all smuts och likadant gjorde han.
- ursäkta vet du vart Kungshamnsskolan ligger? Frågade den främmande killen
- Aa, jag går på den skolan faktiskt.
- oj! Det är kanske bra att presentera mig sa han
- Aa det kan var bra sa jag
- haha, jag är Oscar, Oscar Enestad iallafall och du heter?
- Bella, Bella Malmberg
- trevligt att träffas Bella Malmberg
- detsammaVi började gå mot skolan och jag tog upp klockan och så att den var 09:40 så vi får skynda oss lite så att vi inte kommer försent!
Medans vi gick till skolan så pratade vi ganska mycket, vi berättade lite om oss själva och jag fick reda på att han är 16 ( han får vara 16 nu) och han var med i ett band som heter the Fooo tror jag dem hette. Men vi kom iallafall till skolan när det var fem minuter kvar så jag visade honom till rektorns kontor och gick sedan till mitt skåp för att hämta min engelska mapp, och så beger jag mig mot lektionen.
YOU ARE READING
Min största dröm❤️
RomanceBella är en tjej på 16 år, hon dansar och sjunger mycket på sin fritid. Hon bor med sina föräldrar och sin storebror Alex i Stockholm. Hon har dansat sen hon var 5 och sjungit sen hon var 9 och hon brinner verkligen för det. En dag ber hennes farbro...