Evden dışarı adımlarımı atarken cüneyt takıldı gözüme. Durgunmu neydi bu ? nolduki buna şimdi ?durdursam mı ?
"Cüneyt bey ?
"Efendim "
"Iyimisiniz ?
"Hayret senmi sordun beni ?
Ya adama bakya yok ben sormadım arkamdaki iyilikte yaranmıyo .
"Yok merak ettim durgunsunuzda bisey mi oldu ?
"Sen varsın ne olabilirki baska ?
Yaa al adamı öldür üstünde halay çek sabır ya...
"Olmayın efendim benimle "
"Başladın yine ötmeye Çitlenbik bin bakalım arabaya "
Arabaya binmemle susmam bir oldu saatlerce konuşmadım sessiz kaldım ya insan bir sorar neden sessizsin diye adamda oda yok arkadaş. Nereye gidiyoruz böyle biz baya uzaklaştık. Ay tutamıycağım kendimi sorucağım.
"Nereye gidiyoruz çok uzaklaştık "
"Noldu korktun mu ? Korkma kaçırmıyorum seni "Kulağımın dibinde bir şey patladı
Neydi o şimdi patlayan şey silahmıydı yok hayır !
"Ölüceğizz ! "
"Korkma! "
Kollarının arasına aldı beni koca gövdesiyle çıkıştırdı beni kalbi hızlımı çarpıyo bunun ölmesin bu !
"Ayçin yavaşça aç senin tarafta ki kapıyı. "Dediğini yaptım.
"Şimdi kafanı eğerek çık burdan "
"Noluyo cüneyt kim bunlar korkuyorum ben! "
"Korkma güzelim ben anlatıcağım çık hadi "
"Korumalar nerde seni burda tek bırakamam "
Nededim ben ya cüneytmi dedim ? Seni bırakamammı dedim yok arkadaş benim güzel bir tedaviye ihtiyacım var.
"Anlıyorum seviyosun beni düşünüyorsun ama çık burdan ayçin !"
"Aman tamam beh ne bağrıyosun seni düşünende kabahat "...
*
Cüneytmi dedi bu bana ah beh güzelim bir bilsen sana yakınlaşmamın görev olduğunu.
Silah sesiyle kendime geldim nerde patladı bu silah sesi..?
Ateşi kesin adamlardan birinden ses çıktı nolucak şimdi ?
Kulaklarımı konuşmaya verdim
"Cüneyt Soykan "!
Hassiktir tayfunu adamları. Bu adamları öldürmedim mi ? ben off kulaklarım çınlıyo çıkalım bakalım amaçları neymişsilahımı belimden çıkardım .
sakin bir ses tonuyla
"Buyur dinliyorum seni "
"Amacımızı biliyosun kızı bize vericeksin "
"Yiğit herşey ödendi daha ne kızı bırak kızın peşini benle görüş "
" ahmet ,hakan , vedat , hüseyin arayın kızı"
"Ne güzel bak yormayın beni gelin işte "
deyip pis pis sırıttım yiğidin yüzünde ki ifade beni parçalamak olsada benim keyfim yerindeydi. yada öyleymiş gibi gözüküyordum.
Bir göz msjı verdi lavuk üç kişi birden üstüme gelmeye başladı biri geldi tekme savururken ayağından yakaladım döndürdüm yere düştü biri karşıdan koşarak geliyo düşen kalkarken üstüne bastım gelene yumruk yere yapıştı sagdakine bi uçan tekme hepsi pert şimdi bu şerefsiz onu bulmadan koşmam lazım arkamdaki silah seslerine aldırmadan koştum ormanın içine havada karanlık nerede bu kız?
*
Allahım yardım et bana o ne sesiydi kurtmuydu o yok ya kurtun ne isi var köpek köpek aslan çıkmasın ya ayı ayyy! bir çalı sallanıyo ordan bişey çıkıcak eşhedühenle illahe il.....
Aaaaa ayı vallaa ayı!
"Yardım edinn !
" kız aç gözlerini ne ayısı ben ben cüneyt o adamlar bisey yaptımı sana"
"Oh be ayının uysalı bu. ''cüneyti görünce hiç seviniceğim aklımın ucundan geçmezdi.
''Yok yapmadılar arkamdan geldiler ama izimi kaybettirdim tabi o sıra ''
lafımı bitirmeden devamını getirdi.
"Sen kaboldun "
Dedi alçak adam birde sırıtıyo .
Benim anlamadığım kim bu adamlar neden peşimdeler ? ne istiyorlar benden ?
"Bunlar kim neden bizim peşimizdeler ?"
" Biz bi eve gidelim anlatıcam"
*
Biri kelime i şadet getiriyo bu ses evet bizimki çitlenbik buldum seni.o ayı sandı beni nasıl bir kız bu ayı dio bana bir yaprak gibi titriyo sarıldım Ona korkmaması icin evin yolunu tuttuk bakalım bu olan bitenleri nasıl anlatıcağım. Sana ben citlenbik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
RomanceBir yandan babasının vasiyetiyle evlenmek zorunda kalan bir genç kız , Diğer yandan Patronu, baba yarısı , sevdiği adam yüzünden katlanmak zorunda kaldığı baş belası Ona verilen görevi yerine getirmesi lazımdı fakat birbirlerini sevmiyorlardı. Ba...