ilk gun

205 16 6
                                    

TAO
Lisenin ilk gunuydu Tao heyecanla yatagindan kalkip duzenle yerlestirilmis kiyafetlerini giydi * ozenle sacini yapti bugunun harika olmasini istiyordu annesi bagirdi
* hadi asagi gel artik Tao *
Tao son bir kez sacina bakti ve ne kadar yakisikli oldugunu dusunerek asagi indi ..
Kris
Lisenin ilk gunuydu ve hic heyecanli degildi . Ve bugune kahrederek yatagindan kalki kalkarkende soyleniyordu . Ozensizce yere atilmis kiyafetlerini aldi ve giydi aynaya bakmadan daginik ve kirismis saclarini duzenledi annesi ve babasi iskolik oldugundan Kris kahvalti yapmadan gidiyordu .
Lise ' ye Giris
Tao heyecanla okulun onunde bekleyen arkadaslarini yanina gitti Yeol her zamanki gibi igrenc sakalarini yaptirip bagirtiyordu . Tao heyecanla sordu
* bugun nasiliz bakalim bn cok heyevanliyim diye * soyledi .
Yeol ve luhan haric hepsi cok heyecanliyiz dedi ama D.o ve suho icin ayni sey soylenemezdi . Kris te serseri gorunumlu arkadaslarinin yanina yavas bir sekilde yurudu . Kai lay ve sehunle tokalastiktan sonra bu lanet yerden gitmek istiyordu . Zil calmisti mudur Taecyeon konustu ve fazla uzun surup ogrencilerin sıkılmamasi icin hizlica bitirdi okulda buyuk bir karmasa vardi butun ogrenciler siniflarini agriyordu Taoda bu kargasa icinde arkadaslarini kaybetmisti ve korku icinde arkadaslarini ararken sert bir seye carptigini hissetti kafasinin acisiyla yukari bakti ve sari sacli dev ve cok yakisikli bir cocuga carptigini hissetti kris sinirle * yha ne yaptigini saniyorsun seni sumuk ! Onune bakmiyormusun * tao korkuyla * b-ben o-ozur dilerim yanlislikla oldu arkadaslarimi kaybetmistim ve onlari ariyordum seni goremedim * kris hala cok sinirliydi yanlislikla oldugunu biliyordu daha fazla bu sumuk cocukla ugrasmak istemedi ve * bir daha karsima cikma Sumuk cocuk diye bagirdi * zil calmisti kargasa durmustu herkes siniflarina girmisti bizim panda cocuk haric o hala sinifini agriyordu biyoloji ogretmeni Dara geldi ve ona yardimci oldu sinifa girdiklerinde butun dikkatleri cekmisti Tao etrafi bir goz attiginda ne farketsin o sari sacli dev . Tao saskin bir sekilde dona kalmisti bayan dara taoya sesleniyordu Kris onun bu halune gulmustu Tao yeniden kendi haline dondu ve krisin bu gulmesi sinirine gitmisti bayan dara * tanit kendini dedi * tao ise heyecanli ve biraz tedirgin sekilde sesini cikartti * merhaba bn tao cinden geliyorum lutfen bana iyi bakin * dedi kris icinden dusunuyordu * demekki bu sumugun ismi taoydu bu sumukle cok isimiz olucak * dedi ve kikirdadi bayan dara taoya oturmasini soyledi ve krisin caprazina oturarak onunla goz goze geldi ....

Begendiyseniz 2. Bolumude yazacagim sumut ilerki bolumlerde fazlalikla olucak

hoslaniyorum ! *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin