Birini çok seversiniz.
Bu saadece" seni seviyorum" yazısından ibarettir. Ama bazıları için o kelimeyi duymak, söylemek dünyada en güzel mutluluktur.
Aileniz bile sizi mutlu edemezken o ettiği bir cümlede sizi saatlerce içten güldürebilir. Bazen küs olsanız bile saatlerce bir mesaja bakıp gülmektir aşk. Aşk sanıldığı kadar kolay bir şey değil.
Aşk başta mutluluk sonu acı verir. Dakikalarca ağlarsın, saatlerce, günlece ama hiçbirşey değişmez. Ne olursa olsun güçlü bir sevgi olmaz.Sevmek... Gülüşüne... Kalbine... Sesine aşık olmaktır.
Görünüşe önem veren bir insan hiç aşık olmamış sayılır.Aşk kilometre önemsiz yaşanan en güzel duygudur.
Sevdiğin kişinin hep aklında olması demektir.Eğer aşıksan konuşamadığın her dakika boyunca saadece 1 fotoğrafa bakıp ağlamaktır, gülmektir.
Bazıları der ya kimseyi bir fotoğrafına bakacak, ağlayacak kadar sevmeyin diye.
Aşk sevdiğin için ağlamak değilimdir?Ağlarsın, saatlerce ağlarsın.
Düzelicek diye umut edersin. Ama yavaş yavaş anlamaya başlarsın karşılıksız sevdiğini.
En kötü şeyde onu önemseyip sonra hiçkimse gibi davranmak değilmi?
Hayatını güzelleştiren insan hayatının karanlık tarafı olması.Etrafında o kadar insan varken sen saadece biri için çabalıyorsun! biliyormusun bu çabaların boş olduğunu anlayınca bitiyor insan. Onunla geçen zamanlara, saatlere, ona aşkına lanet okuyor!
Kimseyi yüz üstü bırakmayın, aşkını kullanmayın.
Unutmayın mesafeler aşka dahil değildir. Aşk kilometre önemsiz sevilen duygudur.
Yeni kitabım umarım beğenirsiniz...
Görüşlerinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAFELER
Teen FictionGeçilmesi zor mesafeleri aşkımızda olmamış sayıyordum. Oysaki aramızdaki tek şey mesafelerlerdi.