"Hold pølsen sherly!!!!"
"Johanna... Det der er IKKE en pølse. Det er en flaske"
"Sherly den er rød då"
"Johanna slutt å vær så prevers PAPPA!! Johanna er pervers igjen "
"Johanna la Sherly være alene,ikke plag henne" -Sherlock
John kom bort å sa hva er nå de har gjort ... De er jo så ulydig fortid ikke sant kjære" og kysset Sherlock på kinnet.. "ÆSJ pappa ikke her, ta det når vi ikke ser på plis"-Sherly og Johanna sa det i kor. "Jenter dere må bare tåle det... Kom nå vi går til gaten vår" -Sherlock
"Eg vil sitt med vinduet"- Johanna
"Nei eg vil"- sherly
Johanna dytter Sherly vekk sånn hun kan få plassen, men sherly dytter henne tilbake så begynner de å ha 'cat fight ' "JENTER NOOOO SLUTTER DERE OKAY !!!!!" - ropte John men Sherlock satt seg med vinduet og Johan ved siden av og Johanna ytters sånn at sherly må sitte på andre siden ytters med randome folk ....
Begge to høre på musikk og John leser en bok om den gatekatten Bob men Sherlock 'leser folkene' flyet.
"Steal my girl " sier sherly til Johanna... Mens John sender henne et stygt blikk.... "Sherly eg er ikke lesbe så ikke prøv det på det.." "JOHANNA DET ER IKKE GALE Å VÆRE HOMOFIL ELLER LESBE SOM DERE KALLER DET"- sa Sherlock med en irrtert stemme ... "Sorry pappa glemt du var det ... Sorry John til deg og "- sa Johanna men litt irrtert stemme og...
"OMG HARRY FØLGER MED PÅ TWITTER DØR INN I MEG " - sa sherly hysterisk mens hun hoppet i sete...... "OMG NIALL LIKTE BILDE MITT PÅ INSTAGRAM OG KOMENTRET DET " - sa Johanna en då mer hysterisk enn sherly... ( han komentret bilde med "Heeeeeeeeey Watson, miss you")"JENTER TA DET MED RO"- sa Sherlock "Johanna du skal møte gutten din snart? Og då kan jo du spørr om han ta med Harry då ? " - sa John til henne... " JA SAVNER HAN ALT FOR MYE, det kan eg sikkert sender han melding når vi kommer frem til London siden han og broren skal hente meg siden vi skal på kino" - sa Johanna litt hysterisk men og litt glad ....
"Skal du ikke du være oss i dag? Skal du bare leave søsteren din? Kan ikke du ta henne med deg siden vi tenke å ha litt 'alene' tid - sa John til henne litt lav .... "Kan spørre når vi lander Okay ... Men eg og vil ha 'alene' tid med niall " - sa hun lavt tilbake....
Vi landet i London, det første jeg tenkt var tax free og niall Ofc ..."Vi må være litt rask siden John skal på et 'møte' " - Sherlock
" ja det begynner om ca en time. " -John
"Ja niall står ned venter på meg, men eg skulle kjøpe skjoklade til han" -Johanna
"Kan du spørr Niall om eg kan joine dere ?" -sherly
"Ja men Sam er med de så eg vet ikke" - Johanna
YOU ARE READING
Johnlock's lovechilds
FanfictionDenne historen er om Sherlock og John. De har to jenter som heter Sherly og Johanna. De skal fly til London der de bor. De opplever en del. På flyet får begg de to jente hysteriks annfall fordi Niall horan og Harry styles, andre ting.