Jeg var ferdig i tax free så jeg løp ned til bagasjebåndene.... Der sto Sherlock,John og vente på oss de hadde tatt korfarttene våre. Jeg tok min og gikk mot ut gangen der niall skulle stå å vente på meg. jeg så meg rundt og til slutt hører jeg en stemme som roper Johanna. Jeg fant ut hvor lyden kom fra og løp bort til han å ga han en stor bames klem.. han kysset meg på pannen.
Sherly kom gåene mot oss.Hun gikk å så ned i bakken siden hun hadde vært sammen med Sam for et halvt år siden. Jeg vist det gikk så bra siden Sam slo opp med henne siden hun ikke ville flytt sammen med han.. Det skjønner at hun ikke ville siden hun var er trossalt bare 17 år når han spurte henne.
"Hey Sherly" sa Niall med en varm stemme. Hun svarte ikke han. så jeg dro henne til meg å gikk vekk fra Sam og de andre.
"Hørte du ikke Nial sa hei til deg eller" Sa jeg irrteret til henne..
"Jo, men eg tørr ikke å snakke til han når han holder rundt deg eller er med deg" Savrte hun veldig lavt.
"du kan ikke være med oss vist du redd for å snakke med de" sa mens eg gikk bort til Niall som holdt på å ta korfarten min inn i bilen sin..
"Vent!!!!!!" ropte Sherly mens hun små jogget bort mot oss. Sam tok tingene hennes og ga henne en klem. Hun bare sto der med store øyne å så på meg ..... hun hadde sagt til meg at hun ikke likte han lenger sånn som før.
På veien hjem til det store "One direction" huset fikk sherly og meg en medling fra John og der sto husk dere skal vær jomfruer når dere kommer hjem på søndag.... Jeg spurte om hun og fikk den. vi begge død av latter der vi satt. Sam og Niall så dumt på oss. jeg satt foran med Niall og kysset han på kinnet og sa det var en insid joke fra faren vår.
Etter en halv time:
Sam ropte ut FREMME. Niall stoppet bil foran en garsjedør som gikk sakt opp. Sam hoppet boksstavlig tatt ut av bilen og tingene vår og gikk inn huset. Jeg gikk sakt ut av bilen sammtidig som eg sa e Harry hjemme? Niall sa tror det vist han ikke er ute med Sidney. Jeg så at at ansitkutrykket til Sherly ble litt trist. "Kom då Sher vi går opp ser hjem som er hjemme" sa mens eg lokket døren sånn niall kunne kjøre inn.
Jeg gikk inn dør sto de vente på oss. Harry ropte "Hey Sherly..." hun slapp alt hun hadde og gikk bort han å ga han en klem og de andre tok tingen våre la de på gjeste rommet.. Jeg lufte opp katten til harry som heter Lucy. Louis sto å holdt en liten jente baby i hånden sin og ga henne til en jente som heter Casy. Jeg har hørt om henne men eg vist ikke at hun hadde unge..
Jeg satt ned katten og gikk inn på Niall sitt rom før han kom siden eg skulle henge opp bilder av oss siden vi har 1 år jubling i dag. Sherly skal holde han og de andre unna rommet. Etter en halv time med å henge opp blider av oss hørte jeg Niall fortell den skjekkrepliken som han bruke første gang han møte meg og hører Harry dør av latt. jeg var ferdig så gikk ut for å se hva som skjedde.
"Heei" sa jeg
"Heeei" sa alle i kor
"kom her " sa Niall og tok meg med i kjeller dere og inn på et mørkt rom.
"Hvor e du tar meg niall"
"Louis ta på vidoen" sa han og pekte på han.
Musikken i vidoen var Summer love siden meg og møte i sommeren ... Det var bilder av oss og vidoer som vi har laget. Eg begynte å grine og når den var ferdig så kaste jeg meg opp på han sånn at vi falt ned i sofaen i kinosalen. vi beggynte å kysse, alle de andre kom ned for de skulle se film kom nesten løpene inn men så så de at vi lå der og gikk sakt ut igjen .. vi reste oss og eg sa skal vi gå opp på ditt rom? Ja det kan vi godt svarte han. Når vi hadde kommet opp trappen så holdt eg foran øyen hans men han er nesten to hoder høyer enn meg så eg måtte gå på tå hele veien. Han åpent dør å gikk inn på rommet. Sto stille i noen sekunner og så seg rundt så snudde han seg kysset meg og sa han at han elsker meg..
BINABASA MO ANG
Johnlock's lovechilds
FanfictionDenne historen er om Sherlock og John. De har to jenter som heter Sherly og Johanna. De skal fly til London der de bor. De opplever en del. På flyet får begg de to jente hysteriks annfall fordi Niall horan og Harry styles, andre ting.