1: the day of death

211 23 2
                                    

Kitapta kendine zarar verme, cinsel içerik, argo konuşma vb. rahatsız edici şeyler bulunmaktadır.





Gözlerini kapattığında yine onu gördü. Ona veda etmesi lazımdı. Ölürken yapacağı son şey bu olabilirdi. Elinde olan bıçağı çıplak karnına yerleştirdi. Soğuk metal titremesine neden olurken telefonundan sevdiğini aradı.

Darlin' aranıyor...

Telesekretere bağlanmasıyla kapayıp tekrar aradı. Veda etmekte kararlıydı. Sevdiğinin sesini son kez duymak istiyordu.

Darlin' aranıyor...

Açılmadı.

Darlin' aranıyor...

Darlin' aranıyor...

Darlin' aranıyor...

Darlin'aranıyor...

En sonunda açıldığında nefes seslerinin ardından konuşmaya çalışan sevgilisini dinledi.

-özür dilerim miniğim telefonum sessizdeydi

+Önemli değil chan

Ağlamaklı sesini sevgilisine belli etmek istemese de elinde değildi.

-bir şey mi oldu?

+Hayır. Sadece... Gelirken çiçek alır mısın?

-papatya alıyorum ve on dakikaya evdeyim.

+Seni seviyorum.

Sevdiğinin gülümseyerek söylediği sözüne ağzından kaçan hıçkırıkla cevap verip telefonu kapadı. Telefonunu küvetin dışına bırakıp karnında duran bıçağı aldı. İlk başta bıçağı sadece bileğine değdirse bile bastırmaya başladı. Bastırdıkça artan acı tüm kaslarının kasılmasına sebep olmuştu.

Titremeye başlayan bedenine aldırmadı. Daha derine batırdığı bıçağı en sonunda bıraktı. Yüzüne sıçrayan kan  gözünden akan yaşlar arasında az kalıyordu. Gözleri sonsuzluğa kapanırken son kez 'seni seviyorum' diyerek son nefesini verdi.

29.11.2021 seungmin is dead

DevilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin