✔Tanıtımı kesinlikle okuyun derim çünkü burdaki bilgi le hikayeyi belirleyecek ve sondaki sürprizime bakın derim. Tabii baştan okuyun!
✔Wattpadde pek benim gibi yapan yoktur yani bu hikaye türüne özel diyelim ;)
✔Oylarınızı esirgemeyin! Bu hikaye benim için bayağı özel olacak ve en özenerek üzerinde duracağım çünkü cidden konusu çok özel benim için.
✔ Başlangıç tarihinizi alayım 👉👉👉👉👉
✔ Bangtanpink okuyanları da etiketler misiniz?👉👉👉👉👉
✔Okuyup geçmeyin!!!! Sınırı siz belirleyeceksiniz okuyanlar bir zahmet oy verin, oyun sayısı ve oy sayısına göre sınır olacak yani artık böyle .
Tanıtım
'Anahtar ve kilit gibiydik; nasıl bir anahtar her kilidi açamıyorsa, sende ruhumun her noktasına etki edemiyordun.'
Kim Jisoo
34 yaşında , psikolog ve Jeon Jungkook ile evli. 8 yaşında bir kızı var , Mi-Cha. Jungkook'a duyduğu aşk onun için vazgeçilmezdir. Sadık , mantıklı hareket eden ,güvenilir, yardımsever ve melek kalplidir. Hareketleri herkese karşı iyi değildir; dışardan soğuk biridir çünkü küçükken yediği her darbe onu gelecek için kişiden kişiye değişir bir yapıya bürümüştür . Pocer face , biridir yani duygularını dışarı vurmaz. Affetmeyeceği şey : ihanet,yalan ve arkasından konuşulmasıdır.
Jeon Jungkook
36 yaşında , öğretmen ve Kim Jisoo ile evli. Aşkı onun için yapmayacağı şeyleri bile yaptıracak güçte. Ailesi onun herşeyi ve kızına çok düşkündür. Soğuk bir yapıya sahip ama Jisoo'nun karşısında bebek gibidir. Duygularını ifade eder , saklamaz. Nefret ettiği şeyler : insanların ona baskı uygulaması ve yapamazsın demesidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie🍃Bangtanpink-Ara Verildi-
Fanfiction'İkimiz de anahtar ve kilit gibiydik; nasıl bir anahtar her kilidi açamıyorsa sende ruhumun her noktasına etki edemiyordun.' Bangtanpink~ Başlangıç tarihi: 22/11/2021 Sıralamalar: #believe= 1. 🔜 23/11/2021