İlk bakış

127 6 0
                                    

Aslında bazı küçük yalanları bile yalan olduğunu bile bile doğru olarak kabul ettiğimiz zamanlar çok oluyor. Ama biliyoruz kendimizi kandırdığımızı. Alara 24 yaşında çok zengin ve köklü bir aileden geliyor aslında herkez onu kötü biri olarak görsede çok iyi biridir ama çevreye yansıtmayı sevmez . Özgürlük ister ailesi onu kerem adında zengin köklü cici oğullarıyla evlendirmek ister. Alara bunu duyunca kaçmaya karar verir . Kız kardeşi selin'e der ki "Benim yokluğumu değerlendir. Ama gideceğimi yani kaçacağımdan kimseye bahsetme ben bu gece gidiyorum " kardeşine çok güvenir alara o yüzden çoğu zaman tartışırlar . Selin ise "ne zaman geleceksin?"der alara "ne zaman o pis keremle evlendirmekten vazgeçerlerse o zaman" der. "Selin 'sana para vereyim mi der?"Alara "gerek yok bankadan para çektim her şey hazır" selin'keremi gerçek hayatta tanıyomusun?' Alara 'hayır tanımakta istemiyorum der ve odadan çıkar .
Kerem ise ailesiyle tartışmaktadır 'tanımadığım bir kızla beni evlendiremezsiniz.' Der ve kardeşinin yanına gider 'seni özleyeceğim yiğit' yiğit de "gene nereye gidiyorsun ?" Kerem 'bu sefer temmelli ciddiyim kaçıyorum!"Yiğit 'neden?' Kerem 'ben tanımadığım bir kızla evlenmem her şeyi hazırladım bu gece kaçıyorum."Yiğit "yok artık saçmalama kızı tanı ' kerem' ben tanıyamamam evlenmek istemiyorum unutmaki daha çok gencim" "yaşın geliyo 30'a yaşlandın kerem çolakoğluu." "Gençliğinin değerini bil abicim bak ben bilmedim kaçıyorum şimdi" " yiğit hadi görüşürüz der" ve kerem odadan çıkar.

TesadüflerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin