Santa Claus

4K 200 706
                                    


Witam wszystkich i każdego z osobna!

To mój pierwszy shot i akurat tak się złożyło, że jest on świąteczny! Mam wielką nadzieję, że się spodoba. Komentarze i gwiazdki mile widziane 🥰

Zapraszam do czytania!

❉❉❉❉❉


5 dni do Wigilii Bożego Narodzenia

— Myślałam ostatnio nad... — zaczęła powoli Astoria.

— To Ty umiesz myśleć? — przerwał jej Malfoy, śmiejąc się przy tym.

— Przestań. — spojrzała na niego morderczym wzrokiem. — Nie zmieniaj tematu.

Oboje leżeli teraz w swoim wielkim łożu, w jednej z kilkunastu sypialni.

Astoria i Draco byli małżeństwem od dziewięciu lat. Mieli siedmioletniego syna - Scorpius'a, bardzo podobnego z wyglądu do swojego taty. Całą trójką mieszkali w Malfoy Manor. Przeprowadzili się tutaj po śmierci rodziców Dracona.

Lucjusz wraz z Narcyzą jeszcze przed śmiercią zapisali cały swój dobytek jedynemu synowi. Stracili życie w wypadku samochodowym podczas ogromnej śnieżycy, wracając od jednej sióstr pani Malfoy. Stało się to ubiegłej zimy i od niespełna roku Malfoy wraz z żoną i synem zamieszkali w posiadłości.

Draco nienawidził świąt. I to cholernie.

Pierwszym powodem była śmierć jego rodziców, którą bardzo przeżył, a drugim było to, że po prostu nie czuł tego rodzinnego, świątecznego klimatu.

Z Astorią mu się nie układało i to już od dobrych trzech lat. Byli ze sobą z przyzwyczajenia, a także ze względu na syna. I choć blondyn już dawno pogodził się z tym, że między nimi wypalił się ogień miłości, Astoria wciąż miała nadzieję na uratowanie ich związku.

Dziewczyna wierzyła, że magia tegorocznych świąt pomoże im w uratowaniu ich związku i zbliży ich do siebie. Chciała, aby między nimi było tak jak dawniej.

Wspólne gotowanie świątecznych potraw, ubieranie choinki czy także wspólna wigilijna kolacja - to wszystko miało sprawić, by obydwoje zapomnieli o problemach i znowu nawiązali wspólny język.

Ich relacja się rozpadała. Nie potrafili rozmawiać ze sobą tak jak robili to jeszcze kilka lat temu. Astoria działała mu na nerwy. Irytowało go każde jej słowo, a także i zachowanie. Przestała mu się podobać wizualnie, co sprawiło, że ich życie seksualne zamarło. Ich ostatni stosunek odbył się kilka miesięcy temu i stało się to tylko dlatego, że Malfoy był pijany, a Greengrass to wykorzystała. Chłopak na następny dzień kompletnie nic nie pamiętał z tej sytuacji. Dowiedział się dopiero wtedy, gdy Astoria mu o tym wspomniała. Blondyn cieszył się jednak, że urwał mu się film, bo nie chciał mieć tego w pamięci. Nie chciał pamiętać tego jak dotykał i pieprzył dziewczynę. Brzydził się już na samą myślą o tym.

Z Astorią poznał się w szkole, a niedługo po zakończeniu nauki pobrali się. Oboje poszli na studia, ale dziewczyna na pierwszym roku musiała je przerwać ze względu na nieplanowaną ciążę.

Gdy urodził się Scorpius zajęła się jego wychowaniem. W czasie gdy ona się nim opiekowała, Draco studiował, a także pracował. W ciągu dnia praktycznie się nie widywali. Następowało to jedynie przy porannych śniadaniach i wieczornych kolacjach.

Santa Claus | drarry 18+ | - One ShotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz