sex z babuszka

82 2 1
                                    

Urszulka lizała moja pizdunie, w końcu wepchala język tak mocno że chyba ja zalało. doszłam tak mocno, jakby nadeszło tsunami. nawet hubert tego nie przeszedł. na szczęście Young babcia miała tak dużo mordę ze polknela tsunami na raz. chyba razem z moim kotkiem gizmo. a nie, jednak wpadł w moja pizdunie. natomiast ciekawisia ugryzła w pipke Young babcie. babcia uznała ze ciekawisia jest niewychowana, więc chciała ja wychować. Zaczęła wkładać jej chuja gizmo w pizdke. było ostro. później wsadzała palce w gizmo, a później kazała ciekawisi lizać jej palce. urszulka zadzwoniła do hubixa żeby przyszedł że swoim JUŻ 7 CM.
hubert przyszedł i zaczął ruchac gizmo. doszedł w nim i gizmo ugryzł go w chuja przez co odpadł. ciekawisia zjadła chuja Huberta i już nie miał w spodniach nic. hubert zadzwonił do domu dziecka adopotowal dziecko a później odciął mu chuja i se go przyczepił, bo dziecko miało większego od niego. dziecko porządnie upiekł, doprawił i dał jeść dla gizma i ciekawisi. kotki zjadły że smakiem a później ciekawisia zaczęła robić loda dla gizmo. okazało się że kot ma większego chuja niż hubert. hubert w złości zaczął walić do kociego porno. babcia miała duża mordę a była głodna więc zjadła Huberta i był nie dobry. babcia poszła się wyspowaidac a skończyła robiąc loda księdzu w konfensjonale. hubert był przetrawiony więc babcia jebla takiego kloca ze świat wybuchł. w ostatnich chwilach urszulka wstawiła agondze jedynkę za sprawdzian. jak widziała wybuch to zaczęła tańczyć na róże przy klasie. nagle było bum i nie było nic.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 22, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Young babcia x urszulkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz