Shoto : ❄️🔥
Izuku : 🥦
Ostatní : ☁️
————————————————————————❄️🔥 :
Momentálně je pondělí 6:20 ráno a já už jsem pryč z domu.
Jsem totiž na cestě do nové školy ale ta škola.. noo je až moc daleko.
Mimochodem jsem Shoto Todoroki, mám 17 let a jsem gay.
No nic vrátíme se k cestě!
Ano mohl bych jezdit autobusem, to jo.. ale já se rád projdu.
Můj táta mě doma mlátí, takže mi vůbec nevadí chození pěšky brzo ráno.——TIME SKIP——
Už jsem před třídou, mají hodinu.. nervózně zaklepu otevřu dveře.
"Dobrý den, jsem ten nový žák.. myslím že mám třídu tady" řeknu a kouknu na chlápka který je ve spacáku a vypadá alespoň trochu jako učitel.
"Vítej mezi nás! Jsem Aizawa, příjmení tě zajímat nemusí, jsem tvůj třídní" řekne a usměje se na mě.
"Řekni nám něco o sobě a pak se posaď, kam chceš" řekne a sedne si na židli.
"N-no takže.." začnu větu ale v tom sem vtrhne nějaký nasraný blonďák.
"Sorry jdu pozdě!" Křikne na učitele a sedne si do lavice, nohy si dal na stůj a divně po mně pokukoval.
"Jsem Shoto Todoroki, je mi 17 let a bydlím tu s otcem nějaké 2 týdny" dokončím svou přerušenou větu a posadím se vedle kluka který mi přišel nejvíce v pohodě.
Měl zelené vlasy i oči, pihy které zdobily jeho dětský obličej krásně zapadaly k zeleným vlasům i očím.
"Izuku Midoriya" řekne a natáhne ke mě ruku zelenovlásek.
"Shoto Todoroki" řeknu nazpátek a lehce rukou zatřesu.🥦 :
Všiml jsem si jak na mě kouká.
Bylo mi jasné že se posadí vedle mě.
"N-no takže.." začal větu ale to do třídy vtrhl Katsuki jako nějaká nasraná čivava, která nedostala pamlsek.
"Sorry jdu pozdě!" křikne na učitele a sedne si do lavice.
Jak je u něj zvykem dá si nohy na lavici.
"Jmenuji se Shoto Todoroki, je mi 17 let a bydlím tu s otcem nějaké 2 týdny" dokončí svou načnutou větu a poté se vydá jen k mé lavici, do které si sedne.
"Izuku Midoriya" řeknu a podám mu ruku.
Chvíli na mě udiveně civí ale pak se vzpamatuje.
"Shoto Todoroki" také mi podam ruku a lehce sní zatřásl.—- TIME SKIP—-
Momentálně máme hodinu angličtiny.
"Izuku? Can u please tell me, who is the new student of the U.A?" zeptá se mě učitelka.
Postavím se a kouknu na učitelku.
"His name is Shoto Todoroki, he's sitting next to me" řeknu a Todoroki se postaví.
"Thanks" řekne učitelka a usměje se.
Dále děláme jen úkoly v pracovním sešitě a nějaký zápisky, máme štěstí že toto je poslední hodina, další už by asi nikdo nedal.—TIME SKIP—
Šel jsem domů, loudavým krokem.
Mimochodem jsem Izuku Midoriya jak už víte.
Je mi 16 let a jsem.. noo gay, většina mých kamarádů to vzala v pohodě i mamka za což jsem byl rád, každopádně žiju sám.
Zpátky k mému loudání se domů.
Pořád přemýšlím nad Todorokim.
Je zajímavý, jedna půlka vlasů je krásně sněhově bílá a druhá naopak červená.
Jedno oko má modré jako oceán a to druhé šedé jako ocel, nebo něco takového, kolem modrého oka má popáleninu, která mu ale sluší a zapadá do obličeje.
Povzdychnu si a vyndám klíče z kapsy, no jo.. zase doma.
Otevřu dveře a zabouchnu je, sezuju si boty a dám si oběd který je ještě ze včerejška.
Sednu si ke stolu a začnu jíst.
Přitom projíždím instagram a kdo to na mě vyskočí? Todoroki v nějakém časopisu.
Jakože no joke, vypadal tam sexy ale.. halo??
Chcete mi říct že Todoroki je něco jako model? Whaaat?
Okay to by stačilo, položil jsem telefon a dojedl svůj objed, potom jsem se šel převléknou do tepláků a nějaké volné mikiny.
Vzal jsem si klíče, peněženku, sluchátka, mobil, obul si boty a vyrazil jsem ven si zaběhat.To ještě ale nevěděl co ho čeká..
ČTEŠ
Zamilovaní ~TodoDeku~
FanfictionShip : Shoto x Izuku Anime : My Hero Academia / Boku No Hero Academia Omlouvám se za případné spisovné chyby a časové nesrovnalosti, příběh bude zamotaný tak snad ho pochpíte. Boy x Boy Nejsou tady quirky ! Království, princové.