Neden ben degil

27 1 0
                                    

Seçtiği kişi oğluymuş kucağında ki kızını bırakmadan önce ona bir ad vermek istemiş adını ise Alice yani karısının adını koymus oğlunun adını ise William koymuş sonra hemen kantin e inip ordan bir kağıt ve kalem almış kağıda ise :
Kızımın adı Alice soyadı ise Collins dir lütfen onu bulduğunuz zaman benim hiçbir zaman veremiyecegim sevgiyi siz verin.diye yazmış ve hemen dışarı cikip Alice i bir banka bırakmış ve çekip gitmiş notu sa Alice in şapkası ba sıkıştırıp hemen oğluyla beraber koşarak bir yolcu otobüsle çok uzak bir şehire kaçmış
O sırada hastaneden çocukları olmayan iki çift çıkmış ve tam üzüntüyle banka oturacaklarken çam ağacı gibi yemyeşil gözleri kısa kas kahve rengi saçlı çok şeker bir bebek görmüşler ve işte o kız Alice mis hemen onu kucaklarina almışlar ve sevmeye başlamışlar tam başını okşuycakken şapkası na sıkıştırılmış bir not görmüşler ondan sonra çift bir sevindim bir de üzülmüş nedenini bilmeseler bile yinede onu evlerine alıp Alice i kendi çocuklarımız gibi buyutmekmis ama soyadını yinede Collins yazdirmislar küçük kızı alıp Hemen evlerine götürmüşler.
...22yıl sonra...
Alice 22 yaşına basmış ti hersey güzel gidiyormuş o adi babası ise evlenememis çünkü ölen karşında n sonra kimseye aşık olamamıştı ve oğlu William ise aynı kardeşi Alice gibi 22 yaşına basmıştı.

...Alice. ..
Hayat benim için çok sadeydi sanki siyah BEYAZ gibi.annem ve babam bana bugüne kadar çok iyi bakışları. Ama nedense kendimi hiç oraya ait hissetmiyorudum okulumu Tanrıya şükür bitirmistim çok yorulmustum okumaktan tamı tamına 21 yıldır okumuştum okumaktan aşık olmaya birini sevmeye bile zamanım olmamıştı . Ve su anda yatmaya hazırlanıyorum yanda annem ve babamın odası vardı .
Sabah;
Saat 07.00 hemen kalkıp günlük bakımını yaptım ve kahvaltıya oturdum bugün benim için çok özel bir gündü çünkü daha okulun bitmesine 1 hafta kala Frank diye biri bana çıkma teklifi etmişti ve bugün buluşup bir yerlere gidecektik neyseki önceden babam ve annemden izin Almıştım. Saat 18.00 da beni almaya gelecekti hemen kahvaltisi edip saat 18.00 a kadar olamam gerekti ama oylamadan önce hemen yukarı çıkıp hemen üstümü giyin süper bir makyaj yapmam gerekliydi.

18.00
Zaman gelmişti hemen aşağı inip annem ve babamın yanağına bir öpücük kondurup dışarı çıktım Frank kapıda havalı arabasıyla beni bekliyordu yanına gidip kısa bir sohbetten sonra arabaya binmiştik biraz ilerledikten sonra Frank ın telefonu çalmaya başladı arayan babası ydi annesinin çok kötü hastalandigini ve hastanede olduklarını söyledi Frank heyecanla benden Özür dileyip başka bir aksama ayarliyalimi mı dedi bende zoraki bir şekilde. Tamam dedim beni evime bıraktı anahtar olduğu için kapıyı kimseyi rahatsız etmeden kapıyı açtım girdim yukardan ailemin sesi geliyordu

Annem+ söylesek mi acaba bizim çocuğumuz olmadığını.

Babam- eğer söylersek yıkılır çocuk cağız.
Alice birden yere yıkılır onun yer yıkılma sesiyle anne ve baba koşarak aşağı inerler kızlarını yatisyirmaya çalışırlar Alice ise hıçkıra hıçkıra agliyordur 1 saat sonra Alice rahatlar ve biraz koustuktan sonra Alice odasına çıkar ve uyur. Sabah Alice uyanır ve ailesine bir karar aldığını başka bir şehire çalışmaya gitmek istediğini söyler ailesi biraz kafasını dinlemesi için izin verir Alice ise yarın yola çıkacağını söyler .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

baba niye yaptın bunu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin