---------_ᴋᴀᴘɪᴛᴇʟ•1_---------------------------''''''''''''''''''''''''''''
ʏ/ɴ ᴘᴏᴠ:☁︎ɪᴄʜ sᴇᴛᴢᴇ ᴍɪᴄʜ ᴀᴜғ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴘʟᴀᴛᴢ ɪɴ ᴅᴇʀ ʟᴇᴛᴢᴛᴇɴ ʀᴇɪʜᴇ ᴡᴏʙᴇɪ ɪᴄʜ ᴠᴇʀsᴜᴄʜᴇ ᴠᴏɴ ᴀʟʟ ᴅᴇᴍ sᴘᴏᴛ ɢᴇɢᴇɴ ᴍɪᴄʜ ᴡᴇɴɪɢsᴛᴇɴs Eᴛᴡᴀs ᴢᴜ ᴇɴᴛᴋᴏᴍᴍᴇɴ...
ɪᴄʜ ʙɪɴ ᴍɪᴛᴛʟᴇʀᴡᴇɪʟᴇ 15 ᴊᴀʜʀᴇ ᴜɴᴅ ɴᴀᴊᴀ...ʙᴇʟɪᴇʙᴛ ᴋᴀɴɴ ᴍᴀɴ ᴊᴀ ɴɪᴄʜᴛ ɢᴇʀᴀᴅᴇ sᴀɢᴇɴ.ɪᴍ ɢᴇɢᴇɴᴛᴇɪʟ!
ɪᴄʜ ᴡᴀʀ,ᴜɴᴅ ʙɪɴ ɪᴍᴍᴇʀɴᴏᴄʜ sᴏ ɢᴜᴛ ᴡɪᴇ ᴀʟʟᴇɪɴᴇ ᴀʙᴇʀ ɪᴄʜ ʜᴀʙᴇ ᴍɪᴄʜ ᴇᴛᴡᴀs ᴅᴀʀᴀɴ ɢᴇᴡᴏ̈ʜɴᴛ.
ᴅᴀs ᴇɪɴᴢɪɢᴇ ᴘʀᴏʙʟᴇᴍ,ᴡᴀs ɪᴄʜ ᴀʙᴇʀ ᴅᴀᴍɪᴛ ʜᴀʙᴇ,ɪsᴛ ᴅᴀs ɪᴄʜ ᴇs ɴᴀᴄʜ ᴀʟʟ ᴅᴇɴ ᴊᴀʜʀᴇɴ ɪᴍᴍᴇʀ ɴᴏᴄʜ ɴɪᴄʜᴛ ʀɪᴄʜᴛɪɢ ɢsᴄʜᴀғғᴛ ʜᴀʙᴇ ᴇᴛᴡᴀs ᴅᴀɢᴇɢᴇɴ ᴢᴜ ᴜɴᴛᴇʀɴᴇʜᴍᴇɴ..ᴀɴᴅᴀᴜᴇʀɴᴛ ғʟɪᴇɢᴇɴ ɪʀɢᴇɴᴅᴡᴇʟᴄʜᴇ ᴅɪɴɢᴇ ᴀᴜғ ᴍɪᴄʜ...
ᴏᴅᴇʀ ᴇɪɴɪɢᴇ ᴍᴇɪɴᴇʀ ᴍɪᴛsᴄʜᴜ̈ʟᴇʀ ʙᴇɢɪɴɴᴇɴ ᴍɪᴄʜ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴢᴜ ʙᴇʟᴇɪᴅɪɢᴇɴ..ᴜɴᴅ ɪᴄʜ...
ᴡᴀs ɪᴄʜ ᴅᴀɢᴇɢᴇɴ ᴛᴜʜᴇ..?ᴀʙsᴏʟᴜᴛ ɢᴀʀɴɪᴄʜᴛs.
ᴡᴇɴɪɢsᴛᴇɴs ᴊᴇᴛᴢᴛ ɢᴇʀᴀᴅᴇ ʜᴀʙ ɪᴄʜ ᴇᴛᴡᴀs ᴍᴇɪɴᴇ ʀᴜʜᴇ ᴜɴᴅ ᴠᴇʀᴛɪᴇғᴇ ᴍɪᴄʜ ɪɴ ᴍᴇɪɴᴇ ɢᴇᴅᴀɴᴋᴇɴ...
ɴɪᴄʜᴛ ᴍᴇʜʀ ʟᴀɴɢᴇ,ᴜɴᴅ ᴅɪᴇ ᴇʀsᴛᴇ sᴛᴜɴᴅᴇ ʙᴇɢɪɴɴᴛ.ᴅɪᴇ ᴇʀsᴛᴇ ʙᴇʜɪɴᴅᴇʀᴛᴇ sᴛᴜɴᴅᴇ ᴠᴏɴ ᴅɪᴇsᴇᴍ ʙᴇʜɪɴᴅᴇʀᴛᴇɴ ᴛᴀɢ..
-----------------_'𝙠𝙡𝙞𝙣𝙜𝙚𝙡'_--------------------
ᴊᴀ,..sᴜᴘᴘᴇʀ ᴊᴇᴛᴢᴛ ʙᴇɢɪɴɴᴛ ᴅɪᴇ ʜᴏ̈ʟʟᴇ
ᴀᴜsɢᴇʀᴇᴄʜɴᴇᴛ ᴍᴀᴛʜᴇ! ᴍɪʀ ᴡɪʀᴅ sᴄʜᴏɴ sᴄʜᴡɪɴᴅᴇʟɪɢ ᴡᴇɴɴ ɪᴄʜ ɴᴜʀ ᴅᴇɴ ɴᴀᴍᴇɴ ʜᴏ̈ʀᴇ..ɪᴄʜ ᴡᴇʀғᴇ ᴍᴇɪɴᴇɴ ᴋᴏᴘғ ᴀᴜғ ᴅᴇɴ ᴛɪsᴄʜ ᴠᴏʀ ᴍɪʀ ᴜɴᴅ sᴄʜʟɪᴇssᴇ ᴍᴇɪɴᴇ ᴀᴜɢᴇɴ.ɪᴄʜ ᴡᴇʀᴅᴇ ᴇʜ ɴɪᴄʜᴛ ᴅʀᴀɴ ɢᴇɴᴏᴍᴍᴇɴ.ᴇs ᴋᴀɴɴ ᴍɪʀ ᴀʟsᴏ ᴇɢᴀʟ sᴇɪɴ.
ᴜɴsᴇʀ ᴇʙᴇɴғᴀʟʟs ʙᴇʜɪɴᴅᴇʀᴛᴇʀ ᴍᴀᴛʜᴇʟᴇʜʀᴇʀ ʙᴇᴛʀɪᴛᴛ ᴅɪᴇ ᴋʟᴀssᴇ ᴜɴᴅ ᴍɪᴛ ɪʜᴍ ᴊᴇᴍᴀɴᴅ,ᴅᴇɴ ɪᴄʜ ɴᴏᴄʜ ɴɪᴇ ᴢᴜᴠᴏʀ ɢᴇsᴇʜᴇɴ ʜᴀʙᴇ.
x: sᴏ ʟᴇᴜᴛᴇ,ʜᴏ̈ʀᴛ ɪʜʀ ᴍɪʀ ʙɪᴛᴛᴇ ᴀʟʟᴇ ᴇɪɴᴍᴀʟ ᴢᴜ!
>𝗐𝗂𝗋 𝗁𝖺𝖻𝖾𝗇 𝖾𝗂𝗇𝖾𝗇 𝗇𝖾𝗎𝖾𝗇 𝖲𝖼𝗁𝗎̈𝗅𝖾𝗋!<
ᴅᴇʀ ᴜɴʙᴇᴋᴀɴɴᴛᴇ sᴛᴇʟʟᴛ sɪᴄʜ ɴᴇʙᴇɴ ᴅᴀs ᴘᴜʟᴛ.
x: ᴍᴇɪɴ ɴᴀᴍᴇ ɪsᴛ ᴋɪᴍ..
ᴋɪᴍ ᴛᴀᴇʜʏᴜɴɢ..ɪᴄʜ ʙɪɴ 16
ᴜɴᴅ ʙɪɴ ᴠᴏʀ ᴋᴜʀᴢʀᴍ ʜɪᴇʀ ʜᴇʀ ɢᴇᴢᴏɢᴇɴ...Tʜʜ ɴᴀ ᴛᴏʟʟ..! ɴᴏᴄʜ sᴏ ᴇɪɴ ɪᴅɪᴏᴛ ᴅᴇʀ ᴍᴇɪɴᴛ ᴇʀ sᴇɪᴇ ᴇᴛᴡᴀs ʙᴇssᴇʀᴇs ᴀʟs ɪᴄʜ.
ɪᴄʜ ᴡᴇɴᴅᴇ ᴍɪᴄʜ ᴡɪᴇᴅᴇʀ ᴠᴏɴ ɪʜᴍ ᴀʙ ᴜɴᴅ ᴋʀɪᴢᴢʟᴇ ᴇᴛᴡᴀs ᴀᴜғ ᴍᴇɪɴᴇɴ ʙʟᴏᴄᴋ.ᴊᴇᴅᴏᴄʜ ᴋᴇɪɴᴇ ᴢᴡᴇɪ ᴍɪɴᴜᴛᴇɴ sᴘᴀ̈ᴛᴇʀ sᴛᴇʜᴛ ᴇʀ ɴᴇʙᴇɴ ᴍᴇɪɴᴇᴍ ᴛɪsᴄʜ ᴜɴᴅ sɪᴇʜᴛ ᴍɪᴄʜ ᴀɴ.