Ben sana demedim mi o Çocuklarla Konuşmucaksın diye lan Orospu!!
Felix:
Baba Lütfen vurma bana Özür dilerim!! Bidaha yapmıcam!!Felixin heryeri morarmıştı artık fondöten bile işe yaramıyordu maske takması ve kapalı giyinmesi lazımdı yoksa okuldaki herkes onun morluklarını görücekti.
Bidaha konuşmucaksın lan o çocuklarla Amcık piç! Sinirlerimi bozma lan benim orospu evladı!!
Felix Ağlayarak:
Baba bidaha Konuşmam lütfen vurma yeter artık özür dilerim bidaha asla konuşmucam onlarla yeter!!
:Bak amına koduğum Oropsusu bidaha o çocuklarla konuşursan anam avradım ölsün bu bıçakla keserim seni!
Babası Felixin boğazını sert bi şekilde sıkar.
Felix:
Baba. N-ne-nefes a-alamı-alamıyorum.:Bu son olsun orospu yoksa seni öldürürüm.
Babası Felixin boğazını sıkmayı bırakınca Felix derin bi nefes alır
:Öyle mal gibi ağlayacağına giyin de okuluna git orospu!
Felix:
T-tamam babaOKULDA.............................................................................................................
Minho:Felix Basketbol oynamaya gidicez gelicekmisin?
Felix:
H-hayır istemiyorum:Tamam sen bilirsin
OKUL ÇIKIŞINDA.............................................................................................
???????
Pardon birşey söylicektimde burdan havaalanına nasıl gide bilirim?Felix:
Havaalanına dümdüz gidin orda sağ ve sol yollar çıkıcak sağdan gibip dümdüz gidin çıkıcaktır???????
Tamam ama iki dakika gelirmisinizFelix:
BuyrunAdam Felixin ağzına bez tutup felixi bayıltmıştı ve sonra felixi arabaya atıp gizli bölgeye gidiyorlardı
Koruma:
Efendim biz bunu neden kaçırıyoruz???????
Seni ilgilendirmez bu konu ayrıca kaçırmıyoruz kurtarıyoruzGizli eve gelirler.
Felix uyanır.
???????:
Oh. GünaydınFelix:
Sen kimsin! Neden burdayım! Babam beni öldürücek!Adam felixin yanına yaklaşır.
Felix:
Bana zarar verme lütfen! Babamın borçlarını yakında ödicem lütfen zarar verme bana!Felix ağlayarak yorgan altına saklanır
???????:
Sana zarar vermicem. FelixFelix:
A-adımı nerden biliyosun????????
Uzun hikaye. Saklanmayı bırak sana zarar vermicemFelix yavaşca yorganı üstünden çeker ve adamı görür adam çok yakışıklı ve uzun boyludur
Felix:
S-sen kimsin?Hyunjin:
Adım Hyunjin. kahvaltı yapıyoruz. Gelmek ister misin?Felix:
Bu ne Samimilik ya! Beni kaçırmışsın bide utanmadan kahvaltı edelim mi diyosun istemiyorum bırakın beni küfür ederim bak!