Hyunjin adamı pencereden atar yüksek olmadığı için adama bişey olmaz ve kaçmay başlar.
Hyunjin: BİDAHA BURAYA GELDİĞİNİ GÖRMİCEM OROSPU ÇOCUĞU!
Hyunjin Felixin yanına sınırlı bi şekilde geldiği için Felix korkar. Ve bir kaç adım geriye bakıp Hyunjine gözlerini büyütür.
Hyunjin: F-felix ö-özür dilerim seni korkutmak istemedim...
Felix hiç birşey demeyip koşarak odasına gider.
Hyunjin Felix!
---------
Felix: bu adam manyak... Gerçekten manyak. Burdan kaçmam lazım ne olursa olsun!
__________
Gece saat 4Gece odamdan sessiz bi şekilde çıktım heryerde koruma vardı. Burdan nasıl kaçıcaktım? Odamdaki pencereye baktım ve pencereyi açmaya başladım. Pencerenin cam kısmı siyahtı hyunjin insanlar beni görmesin diye yapmış ola bilirdi. Pencereyi açtıktan sonra bide ne göreyim. Pencerenin dışına sağlam bir metal taktırmış nasıl kaçacaktım. Salon kapısından kesinlikle çıkamazdım çünkü Hyunjin eskisinden daha fazla koruma tutmuştu ve yarısı salonda yarısı kapıda bekliyordu kaçmam imkânsızdı ben yukarda olduğum için beni göremiyorlardı odamdan sessizce çıkıp bütün çekmeceleri aramaya başladım çekmeceleri ararken malzeme odasını buldum ve oraya sessizce girdim. İşime ne yarıcaksa aldım ve sessizce kendi odama doğru gittim. Bütün demir sökücü benzeyen herşeyi denedim ve en sonunda metalı sökmeyi başardım tek elimle yaptım bı elimle metalı tutuyordum tutmazssam metal dökülünce yere düşüp ses çıkardı o zaman herşey boşa giderdi. Odamdaki pencereyi soktum ve yatağımı pencereye yaklaştırdım yatağın ayak kısımlarına perdeleri bağlayıp evin bahçesine çıkmayı başardım ve direk çıkış kapısına sessizce ilerledim. Ve SONUNDA ÖZGÜRLÜK hızla koşup evden uzaklaştım.
_______________
6 Gün Sonra.
Felix: karnım çok aç.
Felix kendi babasının sesini duyar ve saklanmaya başlar.
Baba: sabah sabah bira almaya gidiyom şu orospu nerde ya. Bu kim lan? Saklanıyor. Şt lan velet! Sen kimsin!
Felix saklanmayı bırakıp babasına bakar.
Baba: Ulan orospu! Ulan! Sen kaç gündür eve niye gelmiyon piç! Gel lan buraya!
Babası felixin kolundan tutup sürükleyerek eve götürür.
----
Babası cebinden bıçak çıkarır.Felix: Baba özür dilerim lütfen yapma!
Baba: ulan orospu elime düştün lan! Seni öldürecem! Kimse duymayacak!
Hyunjin: Eminmisin?
Hyunjin bunu dedikten sonra Adamın elinden bıçağı çekip fırlatır.
Bidaha Felixe dokunduğunu görmicem. Pislik. Yürü Felix gidiyoruz. Senlede işim var.
Felix: S-sen ne istiyorsun benden!
Hyunjin: Felix Gel Dedim Sana!
Felix ses çıkartmadan korkarak Hyunjinin dediğini yapar.
-------------------
Hyunjin Felixi kendi odasına götürür.
Felix: bırak beni manyak! Katilsin sen! Beni Kurtarmanı İstemiyorum!
Hyunjin: 1 ben katil değilim adam ölmedi 2 Seni kurtarmasaydım ölücektin. 3 birazdan seni susturmasını iyi bilirim.
SMUT DAMARLARİM AHHĞ
Hyunjin Felixi yatağa atar.
Felix: N-Napıyorsun!
Hyunjin: hatırlıyormusun. Bi daha kaçmaya çalışırsan içinde acı hissedersin demiştim.
Felix Hyunjinin ne dediğini anlamadı ama sert bi ses tonuyla söylediği için korkmaya başlamıştı.
Felix: H-hyunjin Anlamıyoru-
Hyunjin: şşt birazdan anlayacaksın.
Hyunjin felixin şortunu hafif indirdi
Hyunjin: Sakın ses yapma yoksa olacaklarından ben sorumlu değilim.
Felix: N-ne.
Hyunjin felixin deliğine aletini sürtmeye başlar.
Felix: H-hyunjin! Yapma... ah~
Hyunjinin yaptığı Felixi hem tahrik edip hemde sinirlendiriyordu. Hyunjini itmeye çalışıyordu durması için yalvarmaya başladı. Felix sinirlenip birden kalkıp gide bilirdi ama çok güçsüzdü ve hyunjinden korkuyordu Hyunjin aletinin hepsini birden soktuğu zaman Felix acıyla çığlık atıp durması için daha çok yalvarıyordu.
Felix: Hyunjin! Lütfen dur. Özür dilerim. Bidaha kaçmıcam!
Hyunjin biraz hızlanmaya başlar
Felix: Lütfen! Dur!
Felixin inlemelerini ve ağlamalarını duyan hyunjin durup Felixle soru sorar.
Hyunjin: bir daha. Kaçmıcaksın.ben ne istersem onu yapacaksın. Yoksa sonuç kötü olur. Ben sana zarar vermem. Ama baban vere bilir. Bu sana ders olsun Felix.
Hyunjin Felixe bunu dedikten sonra aletini içinden çıkarıp pantolonunu giyer.
Hyunjin: tamammı Felix?
Felix ağlamaklı bir ses tonuyla Kekeliyerek Tamam der.
Hyunjin: Duş alıp sana aldığım kıyafetleri giy sonrada naparsan yap odanda kitap var kitap okursun.
Felix: tamam. Hyunjin.
DÜNYANIN EN SAÇMA SMUT YAZMA ÖDÜLÜNÜ KAZANDIM😎
5 BÖLÜM 5 YIL SONRA👍🏻