3

246 11 5
                                    

.
.
Celý další týden se táhl hrozně pomalu. Levi nemohl na Erena zapomenout. Na ty jeho zelené oči , které měli v sobě jinou jiskru... nebyli už plné radosti..ale plné smutku , trápení a opovržení. Snažil se jak mohl , ale Erena se nedalo vypátrat. Chodil na to místo , kde se naposledy viděli , ale nic. Jakoby se po něm slehla zem. Nikdy netušil že by tohle řekl , ale... Eren mu chyběl. Hrozně moc. Nechyběl mu jako bratr , ale nýbrž jako partner . O kterého se vždy mohl starat , hýčkat ho . Teď usínal vždy v ledové posteli . Nikdo ho nemohl zahřát. Možná si říkáte , že je přece Levi drsňák. Že partnera , který by ho miloval nepotřebuje. Ale opak je pravdou. Ti nejchladnější jsou většinou ti nejzranitelnější.. A to platí i u Leviho. Říká se že láska dělá s člověkem divy...

~~~~~~
Už to byl skoro měsíc , co Levi Erena neviděl. Za ten měsíc už se z toho nějak tak dostával. Už ztratil hodně lidí a tohle by pro něj mělo být nic. Jen další ztráta .
Levi zrovna šel přes park. Byl krásný slunečný den . Od jezírka v parku se odráželo slunce a hladina jezírka vypadala , jakoby tancovala. Pro Leviho to byl krásný pohled , ale zarazil se ve chvíli kdy na druhém břehu jezera, viděl vyšší postavu , která ho upřeně sledovala. Když se k němu postava podél kraje břehu rozeběhla, tak nevěděl co dělat. Jen stál a zíral do prázdna. Postava se zastavila až před ním . V tu chvíli mohl vidět jeho krásné zelené oči plné života , jako kdysi. Když ale zavřel oči a po chvíli je znovu otevřel tak natáhl ruku k postavě . Jeho oči nebyli už tak zářivé, nýbrž temné. Ani se nenadál a jeho ruka projela skrze jeho tělo. Byla to jen iluze. Nebyl tam . Jeho mysl si s ním jen hrála. Promnul si kořen nosu a vydal se dál cestou kterou měl namířeno. To ale netušil že ho mladík se zelenýma očima z dálky pozoruje..

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 24, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Only Brothers ? ||Kde žijí příběhy. Začni objevovat