ılcey hikayesi

3.4K 44 10
                                    

Ilgaz ses kaydını dinlemiş tüm hayal kırıklığıyla ceyline bakıyordu ceylin ise yaşlı gözleriyle adeta af diliyordu ılgaz koltuğundan kalktı ve ceyline doğru geldi beni bu kadar mı sevmiyorsun dedi ceylin mahçup bakışlarla o eskiydi ılgaz diyebildi sadece tam ılgaz konuşmaya başlayacakken ceylin yaklaştı ve ılgazin dudağına bir buse kondurdu ve bu yeterli bir cevap sanırım sayın savcım diyip sıkı sıkı sarıldı ılgaz ise ne yapacağını şaşırmış öylece donup kalmıştı en sonunda toparlanmış hadi ceylin eve gidip bu engin şerefsizinden nasıl kurtulucaz bir yolunu bulalım dedi ve adliyeden çıktılar yol boyu ılgaz suskundu ceylin ise ılgaza bakıyordu ve en sonunda dayanamadı konuşmaya başladı ben sana aşık oldum ılgaz dedi ama seni de kendi karanlığıma çekmekten senide kirletmekten korktum ben seni hak etmiyorum dün dedi ya bencilsin diye evet öyleyim bundan dolayı ben senin temiz kalbini hak etmiyorum o sabah seni adliyede bırakmamın sebebiyde buydu ilişkimiz ilerlerse senden kopamam seni mesleğinden ilkelerinden saptıririm diye korktum  ılgaz bu duydukları karşında ne diyeceğini bilemiyordu arabayı deniz kenarına çekti ceylinin elinden tutup arabadan indirdi ve bana söyleyebilirdin ceylin birlikte üstesinden gelirdik dedi ceylin seni ailen ve benim aramda bırakmak istemedim senin güzel bir ailen var hayatini bozduğum gibi onuda elinden almak istemedi dedi ılgaz neden bahsediyorsun ceylin dedi. Ceylin o sabah halan ve babanın beni istemeyeceğini çok iyi anladım bundan dolayı evden de gittim dedi ılgaz bunu duyunca adeta gözlerinden alevler fışkırdı hızla arabaya binip eve gittiler ılgaz çok sinirli bir şekilde arabayı park etti arabadan indiler ve ılgaz ceylinin elinden tutup eve girdi.Metin çınar merdan makbule ve defne yemekteydiler ılgaz ile ceylin içeri girdi onları ele ele gören ev halkı çok şaşırdı. Ilgaz hemen söze girdi ceylin ile ben evlendik ceylin benim eşim onu çok seviyorum herkes ceyline buna göre davranacak kimse kalbini kırmayacak ceyline söylenen her şey bana söylenmiştir anlaşıldı mi diye bağırdı herkes buz kesildi ılgaz ceylinin elinden tutup evden çıkardı yukarı çıktılar eve girdiler kapı kapanır kapanmaz ılgaz ceylini öptü ve burası artık senin evin dedi sarıldılar birlikte yemek yediler ılgaz koltuğa oturdu ceylin gelip başını ılgazin bacaklarına koyup uzandı ılgaz ceylinin saçını okşadı o kadar nahif dokunuyordu ki saçının tek bir teline zarar vermek istemiyordu ceylin ılgazin elini çekip öptü seni çok seviyorum dedi iyi ki varsın iyi ki hayatımdasın iyi ki karşılaştık dedi bundan önce kimseye ait olamam kimsede kalamam diye düşünüyordum taki sana aşık olana kadar dedi ılgaz girdi söze bu sefer meğer eskiden aşık oldum zannetmişim aşkı bilmiyormusum taki sana aşık olana kadar ben aşkı seninle tanıdım ceylin aşk insana yapmam dediği her şeyi yaptırıyomus dedi bu süre bakıştılar bu duygusal ortamı ılgaz bozdu ve sen uyu çok yoruldun dedi odasına gitti. Ceylin bir süre düşündü belli ki ılgaz ona hala biraz kırgındı ceylinin bir adım daha atması gerekiyodu kalktı ve ılgazin odasına gitti ılgaz bakakaldı ceylin noldu kocamin yaninda uyumak isteyemezmiyim diyip gülümsedi. Ceylin yatağın diğer ucuna uzanıp ılgaza sarıldı ılgaz ceylini boynundan öptü ve sarıla sarıla uyudular sabah oldu ceylin erkenden kalkıp muhteşem bir kahvaltı hazırlamıştı ılgaz uyandı ve gördüğü manzara karışında çok oldu siz yemek hazırlayabiliyor muydunuz avukat hanım dedi ceylin istersem yaparım hayatım diyip ılgazin yanağına bir buse kondurdu. Hadi gel yumurta soğumadan ye diyip çekiştirdi birlikte kahvaltı yaptılar bugün ılgazin başsavcıyla toplantısı vardı yani gün boyu başsavcıyla olacaktı bugün engin konusunu ertelemişlerdi ılgaz ceyline ben çıkıyorum hala hazır değil misin dedi ceylin bugün gelmiycem sayın savcım evde kocacığıma yemek yapicam malum son zamanlarda kendisini çok ihmal ettim gönlünü almam lazım dedi ılgaz gülümseyip ceyline sarıldı boynundan öptü ve nasıl istersen karıcığım dedi...

İlk hikayem hatalarım olduysa affola ben yazarken çok keyif aldım umarım sizde keyif alarak okursunuz sevgiler...

ılcey 💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin