ılcey hikayesi - 4

1.1K 38 10
                                    

Sonumuzu görüyorum anla damla damla zamanla eriyorum...

Ilgaz tam anlatmaya başlayacakken ceylin yapma ılgaz benim kimsem yokken ben sana sığındım sana güvendim sana inandım yapma seni de kaybedemem seni de kaybedersem benden geriye bir şey kalmaz anlıyor musun ben sensiz yaşayamam yapma dedi ağlayarak. Ilgaz yapmak zorundayım ceylin ama şunu bil ki ben seni çok sevdim ben böyle olsun istemezdim keşke hiçbir şey böyle olmasaydı dedi ve anlatmaya başladı.

Ilgaz 6 yıl önceki olay babanın hapse girmesine maalsef babam sebep oldu.

Ceylin şok olmuş durumdaydı ne diyeceğini bilemiyordu ağzını açıp sadece "nasıl" diyebildi. Ilgaz çok karışık bir olaymış yanlış karar verilmiş. Ceylin ılgazı iterek ve sende bunu biliyordun ama bana hiçbir şey demedin öyle mi diye bağırdı.

Ilgaz özellikle sakladığım bir şey değildi zaten bende yeni öğrenmiştim incinin arabasında babamın fotoğrafını bulduğumuz zaman öğrendim babamın inciye yardım etmesinin onunla ilgilenmesinin sebebide buymuş vicdan azabı çekiyormuş. İncinin ölümüyle zaten yıkılmıştın seni daha fazla üzmek, sana daha fazla zarar vermek istemedim dedi.

Ceylin şimdi bana zarar vermemiş beni üzmemiş mi oldun diyerek bağırdı. Ilgaz biliyorum kabullenmesi çok zor hatta kabullenilmez bir şey sana ne desem bir şey değişmez biliyorum dedi.

Ceylin ağlaya ağlaya bağırdı baban bu yaptığının bedelini ödeyecek yargılanacak hapse giricek yaptığı yanına kalmayacak dedi. Ilgaz, ceylin ben bir cumhuriyet savcısıyım sana yapma demem diyemem herkes bir gün ne olursa olsun yaptıklarının hatalarının bedelini öder er ya da geç bu böyledir.

Tabi Dürüstlüğüyle Ün salmış Savcı Ilgaz Kayamız Cumhuriyet Savcısı olduğunu yeni hatırlamış bravo ! şimdiye kadar niye söylemedin o zaman niye hani bizim bembeyaz savcımız her şeyi kuralına göre yapardı.

İnsanın babasını hemen ele vermesi kolay bir şey değil ceylin biraz anlamaya çalış dedi. Tabi suç kendi ailemizden olunca böyle oluyor değil mi başkaları olunca direkt kararı verip geçersin ama ailenden olunca farklı oluyor çünkü "Ailenden birine ait utanç bir ömür boyu gölgen olur" dedi ceylin.

Ceylin madem biliyordun neden izin verdin diye bağırdı

"Neden sana inanmama neden izin verdin"

"Neden sana güvenmeme izin verdin"

"Neden sana aşık olmama izin verdin"

Dedi.

Ilgaz "Ben kendimi tutamadım ki seni tutayım" dedi.

Ilgaz : Sana gitme kal diyemem yanımda ol diyemem çünkü biliyorum çok zor ama eğer küçük bir ihtimal kalmak istersen sana söz veriyorum her şey senin istediğin gibi olur nereye gitmek istersen gideriz sadece sen ve ben dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ilgaz : Sana gitme kal diyemem yanımda ol diyemem çünkü biliyorum çok zor ama eğer küçük bir ihtimal kalmak istersen sana söz veriyorum her şey senin istediğin gibi olur nereye gitmek istersen gideriz sadece sen ve ben dedi...

Ceylin ağlaya ağlaya çok zor ılgaz yapamam hiçbir şey böyle olsun bende istemezdim sevgilim diyip ılgazın yanağını öptü bu da veda busemiz olsun sevgilim dedi.

Arkasını döndü kapıya doğru yürüdü ılgaz gözü yaşlı kalmıştı dahli olmayan bir geçmiş geleceğini almıştı. Ceylin kapıda durdu kaldı sonra arkasını dönüp koşa koşa ılgazin dudaklarına yapıştı ılgaz da aynı şekilde karışık verdi dudakları ayrıldığında ceylin Allah kahretsin sensiz yapamıyorum yaşayamıyorum karnıma kramplar giriyor sensiz nefes alamıyorum dedi. Ilgaz bana dünyanın en güzel hediyesini verdin ceylin dedi. Ceylin artık sadece sen ve ben dedi...

Bölüm kısa oldu maalesef ama benim içime sindi umarım beğenerek okursunuz yorumlarınızı bekliyorum.
Medya kısmına koyduğum şarkı ise oğuzhan koçun yeni çıkan şarkısı ben çok beğendim size de tavsiye ederim ❤

ılcey 💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin