Era Początku
Chaos i pustka. Tak właśnie wyglądał ten świat na początku. Słońce niepodzielnie górowało na niebie. Nie było dnia, ani nocy. Tylko jeden niezmienny czas. Gdy słońce bez przerw świeciło nad światem nazywanym później Powierzchnią.
Świat ten był wówczas opustoszały i chaotyczny. Jedynym co istniało na Powierzchni były rozrzucone bez ładu i składu najróżniejsze bloki.
Taka właśnie była Era Początku, od której wszystko się zaczęło.
Pod koniec tej ery świat, który dotąd był pogrążony w chaosie stał się miejscem, które znamy dziś. Powstały lasy, góry, morza, oceany, rzeki, łąki i wszystko co dziś istnieje na Powierzchni. Powstał dzień i noc, i gwiazdy, i księżyc. Powstały także żywe istoty. Ludzie oraz stworzenia do nich podobne, i wszelkie zwierzęta i potwory.Era Magii
W tej erze został odkryty Nether, a wraz z nim wiele istot go zamieszkujących.
Najróżniejsze istoty władały wówczas magią, która była dla nich tak naturalna jak to tylko możliwe. Tak jak sama natura - magia dawała życie i w każdej chwili mogła je odebrać.
Magia używana w tamtej erze została nazwana Pierwotną Magią. W obecnych czasach tylko nieliczne istoty mogą nią władać. A nawet jeśli to używają jedynie niewielkiej części mocy, która była dostępna w Erze Magii.
Magia została podzielona na cztery rodzaje nazwane Żywiołami - ziemia, powietrze, woda, ogień i magia.
Ostatni z Żywiołów był najpotężniejszy. Pozwalał on kontrolować czystą energię magiczną, nie skupioną na poszczególnych siłach natury.
Najpotężniejsi posiadacze magii stworzyli Bractwo Żywiołów, które miało za zadanie chronić magię i jej posiadaczy. A także pilnować by nie została wykorzystana do złych celów.
W dzisiejszych czasach tylko nieliczne istoty mogą władać magią. Są to głównie mieszkańcy Kresu, władający w niewielkim stopniu Żywiołem Magii. Oraz Netherianie, posiadający władzę nad ogniem, która mimo swojej wielkiej mocy jest tylko fragmentem potęgi, jaką władali ich przodkowie. Niektórzy z Netherianów władają pyrokinezą, jednak jest to coraz rzadsze, większość jedynie jest odporna na ogień i wysokie temperatury.Pierwsza Era
Magia z niewiadomych przyczyn zdobyła złą sławę. Niektórzy mówią, że ludzie, oraz inne stworzenia, zazdrościły tym, którzy poktrafili z niej korzystać. Inni, że zwyczajnie się bali, gdyż nie mogli jej pojąć. Jedno jest pewne - na wiele, wiele lat magia została zapomniana.
Został odkryty kolejny wymiar - Kres, jedyny wymiar, w którym magia nie była uważna za coś złego. Poza potworami odkryto kolejne gatunki podobne do ludzi. Mimo, że wiele stworzeń z wyglądu przypominało ludzi to tyko nieliczne rasy dorównywały im intelektem i mogły prowadzić takie życie jak ludzie.
Wszystkie światy oraz istoty je zamieszkujące podzieliły się na dwie strony. Na siły dobra i zła. Dobrem zostali okrzyknięci ludzie i im podobni, złem natomiast potwory. Dało to początek sporowi, który trwa po dziś dzień.
Powierzchnia została niemal całkowicie opanowana przez gatunek ludzi.Druga Era
Choć, w teorii, we wszystkich Trzech Wymiarach zapanowała spokój niewiele istot mogło czuć się bezpiecznie i komfortowo. Wiele stworzeń było poniżanych ze względu na rasę, pochodzenie czy poglądy. Przynajmniej nie było wojny, nikt nie ginął z powodu rasy, a jeżeli już to były to nieliczne przypadki.
Niedługo po tym przybyli do Minecrafta Wojownicy Równowagi. Dzięki nim na długi czas zapanowała harmonia. Przy pomocy magii i artefaktów Wybrańcy utrzymywali w ryzach siły zła (które i tak zbyt wiele nie robiły).Era Mroku
Do świata Minecrafta przybyła pewna potężna i bezwzględna osoba - Herobrine. Obiął on władzę nad potworami i innymi istotami nazywanymi złem. Wojownicy Równowagi przegrywali bitwę za bitwą, aż nadszedł dzień ostatecznej batalii. Bitwa na wyspie Roa. Wybrańcy ponieśli ostateczną klęskę. Steve, jeden z nich, zginął. A przynajmniej tak mówią. Nie można tego na pewno potwierdzić, ani temu zaprzeczyć. Możliwe, że wciąż gdzieś żyje wysłany do innego wymiaru.
Po przegranej Alex, by chronić mieszkańców Minecrafta rzuciła zaklęcie niewidzialności, na tak duży obszar, na jaki pozwalała jej magia. Dzięki czemu duży teren zniknął z Powierzchni na tysiące lat, zapewniając bezpieczeństwo jego mieszkańcom.Druga Era Mroku
Herobrine'owi udało się przełamać zaklęcie niewidzialności i zabić Alex. Nie było już nikogo, kto mógłby mu się sprzeciwić. Zdobył całkowitą władzę na Powierzchni.
W tym samym czasie do Minecrafta przybyli kolejni Wojownicy Równowagi. Wybrańcy, którzy postanowili położyć kres mrocznym czasom i wyzwolić Powierzchnię spod władzy Herobrine'a.Po prostu rozpiską er, jakie były w HBM (Historia Bohaterów Minecrafta)
Jakby... KaindaPL to jest przypadek, że era w moim i twoim fanficku nazywa się tak samo xd
A i Powierzchnia to Overworld
Tak w ogóle to jakie wątki chcielibyście bym tu, albo w książce, wyjaśnił?
Bo np na ukazanie niektórych miejsc w książce będziecie jeszcze musieli trochę czekać.
CZYTASZ
Zanim wszystko się zaczęło | HBM One-shoty i Nie Tylko
FanfictionOgólnie o świecie z "Historii Bohaterów Minecrafta". One-shoty, opisy miejsc, er i tym podobnych.