giriş

8 1 2
                                    

SELAM! öncelikle yazım hatası çok fazla varsa özür dilerim...kitaba başlamadan önce bi tarih bırakalımmm 🙈


     Çabala...çabalamak...ah ne saçma her zaman ki gibi okula gidiyorum şaşırtmıyor,sabahın köründe okul mu olur? daha doğrusu okul mu olur? ileride sırf bir ev araba için çabalıyoruz. Hayallerimiz,hayatımız,yaşantımız...hepsi sırf bir ev araba için üzücü.Okulun bahçesine geldiğim de kafamdakileri atıp okulun içine girdim ve üst kata çıkmaya başladım. 11.sınıfım ve seneye sınav var seneye bayaa stresli bir zaman olacak eminim ki. üst kata gelmiştim bile hemen 11/C ye yani sınıfıma geçip cam kenarı en arkaya geçtim zilin çalmasına 5 dakika vardı.etrafta bir göz gezdirdim.çığlık atanlar,koşanlar,pick meler,miyavsular,şakrabanlar...söylerken bile midem bulanmıştı.acaba bu kadar gerizekalı olmak nasıl bir duygu?


ve bingo!zil çalar çalmaz içeriye hemen matematik hocası girdi.''evettt gençler günaydın!defterleri açın bakalım''demesiyle sınıftan koca bir 'NE!' sesi çıktı ilk ders yazı mı yazıcaz daha doğrusu ders mi işliceyeceğiz ahh ne ironik ama.hangi salak pazartesi günü 3 ders matematik koyar ki!?

herkes neredeyse ölmüştü dersden daha doğrusu yazı yazmaktan.zilin çalmasına 5 saniye vardı herkes saniyeleri sayıyordu.''3!2!1! VEE!'' demeleriyle zilin alması bir oldu ufak bir sırıttım.herkes dışarıya çıkmıştı arkadaşlarıyla sınıfta iki kişi kalmıştık bir çocukla.çocuğa bi göz ucuyla baktım ve; simsiyah saçları, kahve gözleri ,kaşındaki kırık, çene ve yüz hatları... ve oturmasına rağmen boyu bayaa uzun görünüyodu maşalllahhh! bianda gözgöze gelmemizle utanmıştım.Aptal!ne çocuğa davar görmüş gibi bakıyosun!


hemen önümdeki teste odaklandım ve çözmeye başladım,fakat sanki birisi beni izliyor gibiydi.başımı sağ tarafıma çevirmeme az önceki çocukla göz göze geldik hemen önüme döndüm.neden bana bakıyordu ki? of banane ondan 


herkes içeri girdi hoca da dahil.''ahmet!koş bana sınıf defetrini getir oğlum''dedi hulusi hoca.hocanın söylediğinden sonra sarışın,uzun boylu çocuk yani ahmet sınıftan çıktı ve elinde sınıf defteriyle içeri girdi.ve hoca yoklama almaya başladı ''melek? BURDA! semih? BURDA! Berk? MEVCUT! Araf? burda...'' araf...araf... çok güzel bir isim... tenefüste sınıfta tek kaldığımız çocuktu bu ismi arafmış demek...''AREN!AREN!''ismimi duymamla irkildim ve hemen mırıldandım ''burda''maalesef ki...gözüm yine etrafta geziniyodu.keşke gezineseydi arafla yine göz gözze  geldik bana bakıyordu yine! sebepsizce kalp atışım hızlandı.sonra önüme döndüm ve dersi dinlemeye başladım....



                                                                                             ...


''arkadaşlar az sonra zil çalacak yarın devam edelim''hocanın böyle demsiyle herkes hemen zilin sesini duyup çıktı:sanki çoluk çocuk bekliyor evde.çantamı aldım ve sınıftan çıktım.

oyalanmadan hemen eve gitmek ve yatmak istiyordum.hızlıca eve doğru yol aldım.siteye girdim ve hemen kapıyı çalmamamla anneannem karşıladı beni.''uiyy ha benum uşağum gelmişş'' diyip beni öpmeye başladı.6 yaşımdan beri o bana anne sevgisi gösteriyor annem öldükten sonra.dedemde aynı şekil de baba sevgisi gösteriyor bana.''aç mısın yavrum''başımı hayır dercesine salladım ve banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.hemen kendimi odama atıp yatağıma uzandım.gözlerimi kapadım ve beni bekleyen sahte senaryolara bıraktım kendimi...





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZLİĞİN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin