c16

146 22 30
                                    

             Rei tak hnu ah ka rawn zawm thei hram e.... keimah tak pawh hian ka story kal hmang ka hre tawhlo dawn dawn a.... ka chhiarlet peih silo 😁... ngaihnawm loh chuan lo sawisel sap sap mai ru aw... 😅...            

Sawi duah lo ang.. chhiar nghal thawr mai teh u

❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣
________________________________________



Ka lu na lutuk avang chuan ka harh a... ka mit ka meng hleitheilo ka taksa hi na lo lai a awm zeuh zeuh... nidangah pawh zu te chu ka in fo a hetiang em em hian ka na ngailo.... chutah thil k hrechhuak zawk... kei hi.. kaaaa...... sex........ ka meng nghal kawk a.... ka sir lam chu ngam leh ngamlo in ka hawi a... lalpa lehhhhh .... jeon jungkook nen nizanah kan............

Dim te in ka tho a.. ka thawmhnaw chhuata let pheng phung chu ka chhar khawm a... ka in ha sawk.sawk.... tlanchhuah nghal ka tum a.. loks...  ka hawikual a.. ka room tih ka hrechhuak.... god..... engtin nge ka hmachhawn ang... a rawn harh hunah enge ka sawi ang....

Chhuatah chuan ka thu hnawk a... tae ka rilru ah a rawn lang leh ngal... jungkook ka hnaih chang apiang hian tae ka hrechhuak thar leh thin... tae khan kook hi a duh em em a.. midang laka a hauh nat zia pawh ka hria.. chuvang chuan tae lakah ka inthiam lo a.. kook hi ka hnaih duhlo lui thin..

Ka tho a.. bathroom lamah ka lut a.. tui sa zet in ka inbual a.. tlem chuan ka zia deuhin ka hria... darthlalang a ka hmel lo lang chu ka en a... ruang cheimawi ka ang mah mah tawh zawk... ka dang bal a.. ka heh a hil bam a.. ka cher hle tawh bawk.. ka thlarau in ka taksa a la chhuahsan loh avang chauha nungdam ka la ni.. chuan tae hi alo kir leh ka rin vanga la dam ka ni.bawk.... midang chuan a thi tawh anih an ring vek a mahse ka ring velo ka hnenah a rawn kir leh ka ring tlat ani...

Ka hmai chu ka tuai puat a.. ka sam huh hniang chu chunglamah ka tuai chho thuak a... thawk la hak in bathrobe ka ha a.. bathroom atang chuan ka chhuak a... jungkook nen kan in melh nghal siah mai... thophang tih hriat zetin a sam a thur siang a.... a mit a khap fak fak bawk... min melh kar a..... chutah keipawh insiam tha vatin ka.aw.ka thian a....

"" i harh tawh chuan haw tawh rawh hna a kal ka ngai ""

min en reng ringawt a.. sawi leh tur ka hre bik chuanglo....  a ngawi reng a, ache chang lo a.. a en ngai a en tlawk tlawk bawk.... ka sam chu ka hru thuak thuak a... towel chu bal bawm ah ka vawm lut nghal a... jungkook lah a la che eih bawk silo... ka leh hawi a... minlo en ve sa bawk nen kan in melh chiang teh e....

"" Eng zat nge i duh? ""

Hriatthiam loh hmel zetin * maw * a rawn ti a...

"" Nizan hun min hmanpui man kha mawle .. engzat nge i duh.. midang pawh ka pe vek zel in thlahrung suh ""

Mak a tih hmel vak loh ka thilsawi khan a thawn ( thrawng ) viau ka ring asin.. a ner suk duh chauh anih chu... hepa hi engtin nge ka chhuahtir ang... tharum chuan ka hneh dawnlo sa.. ngati nge maw a haw ve mai loh ni... hna ka tlai phah vek dawn...

"" Ka sawi chu i hria em? Haw rawh i mamawh zat chu ka rawn thun mai ang... hna kal ka ngai ""

* ka duh zat zat min pe thei ang maw *

A lam hawiin ka inher a.. mak ka ti lutuk chu ka hmel ah alang hial ang... hepa hian ka sum duh.vang chauhin ami min mutpui.. hetiang mizia hi aneih ngai silo... sum chu a mamawh tawk a thawkchhuak... nge ni a... kei hian khang hun chhung khan ka lo hrechiang ngailo zawk.....

"" I duh zat zat sawi rawh ""

Ka awki chu anelawm fahran lo.. mahse thup ka tum buai peihlo mihring chu sum in min ti a hneh lutuk tlat...

LOVE TRIANGLEWhere stories live. Discover now