Rakkautta vai kaveruutta?

68 1 1
                                    

Olet juuri eronnut vakavasta suhteesta jossa kumppani oli pettänyt sinua. Tunnet surua, vihaa, hämmennystä ja vähän tyhjyyttä. Elämästäsi on mennyt motivaatio ja olet juuri matkalla läheiselle sillalle tekemään viimeisen matkasi. Matkalla huomaat kuitenkin jotain omituista, kuin blind channelin jätkät olisivat tulossa sinua kohti. Luulit aluksi, että he olivat jotain muita samannäköisiä. Mietit oliko tämä unta. Et kuitenkaan kiinnittänyt siihen huomiota, kun viimeinen matkasi oli vielä kesken. Olit noussut jo sillan reunalle ja katselit varmana alas. Joku pojista huomasi sen ja juoksi luoksesi. Se oli Joel, joka pyysi sinua tulemaan mielummin alas heidän kanssaan Studiolle. Suostuit siihen sitten ja lähdit heidän kanssa.

Kun olitte perillä Studiolla Joel tuli kysymään sinulta "y/n mikä on?". Vastasit siihen, että kumppanisi oli pettänyt sinut ja olit menettänyt motivaation elämään. Sen kuultua myös Niko, Tommi, Joonas, Olli ja Aleksi tuli luoksesi. Silloin tajusit, että elämä on liian lyhyt murehtimiseen ja päätit elää täst edes täysillä.. ehkä.

2kk myöhemmin

Kohta on talvi ja talvi tanssiaiset eikä sinulla ollut paria. Sinua pelotti, että jäisit yksin etkä tanssisi ollenkaan. Lähdit ulos kävelylle saamaan muita ajatuksia. Se onnistui sillä et huomannut liukasta jäätä ja liukastuit niin, että löit pääsi pahasti. Onneksi Joel näki tilanteen ja tuli nopeasti auttamaan sinua. "y/n mihin sattuu?" -Joel kysyi nopeasti! Vastasit heikosti, päähän..
Ja samassa pyörryit..

Tulisiko tästä y/n ja Joelin rakkaustarina? Vai onko se pelkkää kaveruutta..:(

Sanoja tuli 228!:)

Y/n Ja Joelin Rakkaustarina!<3Where stories live. Discover now