Namjoon'dan
Son dersin bittiğini haber eden zil çalmış ve herkes çantasını toplamaya başlamıştı. Çantamın fermuarını kapattıktan sonra ayağa kalkmış sınıftan çıkıp karşı sınıfın kapısının yanındaki duvara yaslanmıştım.
Tek tek sınıftan çıkanlara bakarken beyaza yakın o sarı renkli kafaya kenetledim gözlerimi.İlk başta beni görememişti sonradan elimi omzuna attım ve alt kata inmeye başladık.
Bu seneki programda olcaklar hakkında konuşuyorduk.Henüz pek birşey bulamamıştım ama üstünde çalışıyordum.
Bir süre daha konuşurken acıktığını söyleyince yolumuzu kantine doğru yöneltmiştik.
Kantine giriş yaptığımızda Taehyung ve Seokjin hyungların masasına doğru gittik.
(Burada da Tae'yi böyük yaptııım hadi hayırlısı)
Yoongi'yle diğer ikiliye ne yiyeceklerini sordum ve sıraya doğru adım attım.
Bu sıra için bir tag açıyorum #lütfenNamjoon'ayardımedin destek olmayı unutmayalım ehe
Hamile kalmazsam o da iyidir."Namjoon bu hafta antrenmana geliyorsun değil mi?"
Arkamı döndüğüm zaman ilk başta çatık kaşlı dursamda Hyunjin olduğunu görünce gülümsemiştim.
"Evet Foxie nokta Ji x"
Ben böyle söyleyince gözlerini büyütmüş ve omzuma geçirmişti.
Yavaş vursana zalımın oğlu."Lan Joonni şunu sesli söylemesene"
"Banane olum senle eğlencek birşey bulmuşum kaçırırmıyım hiç"
Bu söylediğim 'Foxie.jix' Hyunjin'in eskiden beri olan ama benim yeni keşfettiğim instagram hesabıydı.İçeriğinde olanlar ise Hyunjin tarafından çizilmiş Jeongin resimleriydi.
Çok aşık bu çocuk gitsin yanımdan lütfen.
"Hyunjin"
Adını seslendiğimde yüzümde bir anlık bir ciddiyet vardı.
Bunu görünce az buçuk ne diyeceğimi anlamış ve kendini hazırlamıştı.
"Efendim Namjoon"
Vücudumu tamamen ona çevirdim ve konuşmaya başladım.
"Yiyecekleri alalım.Daha sonra seninle birşey konuşmam lazım.Antrenman sahasının ordaki kafede olur mu?"
Bir süre sessiz kalarak başını yere çevirmişti. Ardından cevabı vermek için tekrar gözlerime bakmıştı.
"Tamam ama benimde birşey demem lazım."
Onu başımla onaylamış önüme dönerek iyice ilerlemiş olan sırada yiyecek içecekleri alıp masaya yönelmiştik.
Elimdeki hyungların istediği muzlu süt ve çikolataları,Yoongi'nin istediği kakaolu puding ve diğer çikolataları koduktan sonra onlara seslendim.
"Benim Hyunjin ile konuşmam gereken birkaç şey var.Sizde yersiniz o arada... zaten dersler bitti.Daha sonrada Hyunjin ile antrenmana geçicem görüşürüz."
=========================================
Diğer bölüm görüşürüz
ilk bölümler kısa kısadır affoluna
Sanırım sadece ilk üç bölüm veya iki bölüm kısa olcak üçü uzun yaparım böyük ihtimal
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WI -Namgi
Fanfiction-WI- Namjoon,Hyunjin ve Yoongi Webtoonlardaki bir olay onların başına geldi Ölüm ve yeni bir zamana geçiş...Reankarne olmak. Bakalım bu reankarne onların hayatını nasıl etkiliyecek Uyarı bu bir Namgi ficidir. İlk başlarda anlaşılmaz olabilir #şidde...