1

25 4 2
                                    

Megtévesztően biztos kézzel megragadom az üveget, és színültig töltöm a poharamat. Felé csúsztatom az üveget, anélkül, hogy akár egyszer is ránéznék. Lehet, hogy a kezem biztosnak tűnik, de belül vibrálok. A haragtól. Az idegességtől. Basszus, ezt csak magamnak merem bevallani, és megesküszöm magamnak, hogy ezt senkinek sem mondom el~vibrálok az izgalomtól.

Gus túl szép ahhoz, hogy igaz legyen. Ez a legrosszabb típus, tapasztalataim szerint, ugyanis általában nem igaziak. Most pont nincs szükségem nem igazi hülyeségre. Igazából máskor sincs, de ő valamiért annyira vonz.

Nem, én nem kaphatom meg őt, és ő sem kaphat meg engem, de ez az egy csók belefér. Egy apró puszi. Csak uralnom kell a helyzetet. Kell egy kis nyomás. Csak belekóstolok, aztán kiszállok. A haditervemet elkezdem. A szemébe nézek a poharak felett, amint vette a lapot közösen ledöntjük az italunkat. Az ital perzseli a torkomat, egy ahh hang kíséretében lecsapom a poharam az asztalra. Gus ugyan ezt teszi, és ott állunk egymással szemben a konyhapult két oldalán.

-Na legyünk túl ezen az egészen minnél hamarabb. - széles mosolyt villantok, és színlelt bátorsággal nézek a gyönyörű barna szemébe. ~ El fogja dobni tőlem az agyát, de még nem is sejti mennyire....

Ahelyett, hogy áthajolna a pulton, ahogy a legtöbben tennék, ő megkerüli a pultot és odaáll közvetlenül elém. Lehajol, hogy az ajkai csupán csak pár centire legyenek az enyémtől. Kezét végigcsúsztatja meztelen karomon, és a könyökömnél fogva feljebb húz, eltüntetve az ajkainkat elválasztó pár centimétert. Az elején épphogy csak hozzám ér, ez még aligha nevezhető csóknak. Ajkaink egymáson pihennek. Ő nem követelőzik. Én elszánt vagyok, hogy nem fog tőlem kapni ennél többet, de a feje enyhe moccanásával egy új szögben elmélyíti a csókot, és kinyitja a számat. Kérvényezi, hogy beléphessen, hogy megkóstolhasson, hogy megízleljen. Ajkaim alig válnak el egymástól, de a sóhajom megadja az engedélyt, és nem húzza tovább az időt; a kezébe veszi az arcom, finoman közelebb húz az államnál fogva, kinyitja a számat, és befelé puhatolózik, lassan és tüzesen, alkoholgőzös nyaldosással. Amikor a nyelve végigfut a számban, ezer ujj végigsimítja a karomat, a gerincemet, a nyakamat és a testem többi részét. Minden porcikám bizsereg. Felsóhajtok, ő pedig azonnal mélyebbre merészkedik, mintha az összes titkomat tudni akarná. Nem tudom hogy mi tévő legyek most.

Teljesen belé estem, és tudom, egyszer ő is belém..nem is olyan sokára

_______________________
Sziasztok ez az első könyvem, szóval a helyes írásomat nézzétek el!!

Várom a véleményeket commentben!! És ha tetszett, nyomjatok egy vote gombot köszönöm!<3

𝐓𝐞𝐚𝐫𝐬|𝑳𝒊𝒍 𝑷𝒆𝒆𝒑 𝒇𝒂𝒏𝒇𝒊𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏|Where stories live. Discover now