Sfarșitul unei vieti

12 3 0
                                    

Usa se izbii cu putere de peretele umed,  lasand instantaneu ploaia si vantul sa intre in incaperea slab iluminata . 

- Lasa-ma dracului in pace , ti-am spus clar ca nu o voi face . Tipatul Victoriei se facut imediat auzit pe stradutele din cartierul ....  in timp ce ea iesea direct in ploaia care se abatu peste New York 

- Victoria , ti-am zis ..e o suma imensa de bani , iar noi avem nevoie de ei . Vocea disperata a tanarului se auzi imediat in spatele ei 

- Austin , oricat de mare ar fi suma , nu voi face asa ceva niciodata .. imi pare rau , clatina Voctoria din cap in timp ce il privea pe tanarul brunet direct in ochi 

- Victoria .. nu imi face asta te rog , esti mana mea dreapta .. 

- Imi pare rau ..tu ai facut-o deja .. nu eu ..  

Si fara sa mai spuna nimic se intoarse cu spatele la tanarul brunet si incepu sa alerge pe straduta intunecata . Simtea cum ii bate inima cu putere , iar cu fiecare pas pe care il facea simtea cum se sufoca din ce in ce mai tare .  De peste 5 ani facea tot felul de ilegalitati , de la schimburi de droguri , furturi , inselatorii ..etc . Insa niciodata nu acceptase ideea de a fi placerea sexuala a cuiva .. sau mai rau a unui grup de barbati .

Insa durerea din piept si socul nu era provocate atat de propunerea in sine , ci mai mult de faptul ca venise exact de la omul pe care il iubea . De la omul care ii promisese ca impreuna vor face atat de multi bani incat va venii ziua in care vor pleca departe fara a mai sta cu teama ca vor fi prinsi .  

Insa in seara asta si-a dat seama ca totul a fost doar un joc de a lui . Un joc in care banii sunt mai presus decat ea , iar asta o durea cel mai tare .

- VICTORIA STAI ! , tipatul lui Austin se auzea in spatele ei exact ca un ecou . Isi dorea din tot sufletul sa se intoarca si sa ii sara in brate ,dar durerea era pre mare. Alerga disperata pe aleea ingusta si intunecata sperand din tot sufletul ca intr-un moment sau altul Fiat-ul ei alb isi va face aparitia imediat dupa coltul cladirii 

Ploaia incepea sa se indeseasca din ce in ce mai tare iar vantul care batea devenea din ce in ce mai puternic si totodata tot mai rece , iar hainele Victoriei deja erau lipite de ea fiind extrem de reci . Dar asta nu conta pentru ea , tot ce conta era sa ajunga mai repede langa masina ei si sa plece de aici . 

- VICTORIA ! , de data asta tipatul barbatului era mult mai aproape de ea si tot odata mult mai impunator  . Fara sa se intoarca sa vada unde mai exact se afla Austin isi grabii pasul vazand coltul cladirii tot mai aproape de ea . 

Nici nu realizase cand ajunsese langa masinuta ei alba . Insa tremura toata,  atat de frig cat si de teama ca Austin va ajunge langa ea intr-un moment sau altul . Incerca  cu disperare sa gaseasca cheia masinii in borseta care era prinsa de mijlocul ei , dar parca intrase in pamant iar ploaia care acum devenise torentiala o impiedica sa vada ceva . 

Fix in momentul in care simtise cheia intre degetele ei subtiri un brat puternic o trase de mana facand-o sa scape cheia din mana . 

- Victoria , ai inebunit la cap ? , glasul lui Austin facand-o parca sa revina la realitate . Il privea socata in ochi nestiind cum sa reactioneze sau ce sa faca .

- Austin , te rog .. te rog frumos sa ma lasi .. ti-am spus clar ca nu accept asa ceva .. 

- Victoria , nu o sa ratez suma aceasta de bani doar pentru ca tu nu vrei sa accepti asa ceva!

- Austin , sunt iubita ta , femeia cu care vrei sa iti cladesti un viitor , femeia cu care vrei sa fugi departe si sa nu mai ai nici o grija .. cum poti accepta asa ceva atat de usor?  , furioasa Victoria incepuse sa tipe la el tragandu-si bratul din mana lui . Il privea nedumerita , indurerata si tot odata extrem de ranita . Nu stia daca era pregatita pentru raspunsul pe care Austin avea sa il dea , insa stia clar ca omul din fata ei nu era nici pe departe cel pe care il cunoscuse ea si langa care isi petrecuse mai bine de 5 ani ..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 26, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The wrong wayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum