8

598 17 0
                                    

Payton mě odvezl před školu a šle za svoji partou a já za Charli. Šli jsme do třídy a když byla minut do zvonění šla jsem na záchod. Cestou jsem slyšela jak spolu někdo mluví a pak bylo ticho. Skusila jsem to nevnímá ale pak jsem viedela to co jsem nečekala.







Co to asi bude
















Neviiiiimmmm












Štvu vás
















Tak já vám to řeknu
















Viděla jsem cierru jak se líbá s paytonem. Moje slzy se mi nahrnuly do očí a vyběhli jsem ze školy. Běžela jsem domu a hned se zamkla v pokoji. Hned jsem délka po dveřích a v tu ránu mi to došlo.








"JÁ HO MILUJU,,


Hned jsem začala brečet ještě víc. Po hodině jsem se nak uklidnila a napsala jsem Charli ze se mi udělalo blbě a šla jsem domu. A ona byla vpoho
Po 3 hodinách jsem slyšela dveře a pochopila jsem ze to bude Payton. Rozhodla jsem se ze nebudu chodit z pokoje protože jsem ho nechtěla potkat.
Pov pay
Když jsem se chystal jit do třídy zastavila mě cierra a začal mě líbat.Zkusil jsem odtrhnout ale neslo to. Když se mi to povedlo seřval jsem ji a sel do třídy. Hned jsem si všiml že ve třídě není tj. Charli mi řekla že jí bylo blbě a tak šla domů. Řekl jsem si ok a už to neřešil. Tj mám hodně rád možná víc než bych měl ale nechci si to dopustit. Protože pořad je to moje sestra, sice nevlastní ale proste to nejde. Když jsem přišel domu hned jsem chtěl jít za tj a zlepšit ji den. Když jsem se přibližoval k jejímu pokoji slyšel jsem pláč. Vyběhl jsem do jejího pokoje a viděl ji jak brečí na posteli. Přiběhl jsem k ní, ale ona mě hned odstrčila a začal na mě křičet.

Takže další kapitola je na světě💕
Líbí se vám?<3

My step brother❤️‍🔥✨😏Kde žijí příběhy. Začni objevovat