1

5 0 0
                                    

Ήταν Σάββατο βράδυ, η Νεφέλη και η Κωνσταντίνα ετοιμάζονταν να βγουν όπως κάθε Σαββατοκύριακο. Παρόλο που ήταν τέλη Δεκέμβρη στην Κέρκυρα, ήταν μια ζεστή νύχτα. Είχαν μαζευτεί και οι δύο στο σπίτι της Κωνσταντίνας για να βρουν τι θα φορέσουν και να συζητήσουν για τα σχέδια τους.

-Λέω να πάμε λίγο νωρίτερα στο κέντρο να κάτσουμε στην πλατεία με τα παιδιά, θες; Είπε η Νεφέλη, καθώς έβαζε και έβγαζε μπλούζες μέχρι να αποφασίσει ποια θα βάλει. 

-Βαριέμαι να σου πω την αλήθεια, ΑΛΛΆ άμα έρθει και ο Γιώργος πάμε. Της απάντησε η Κωνσταντίνα με ένα πονηρό βλέμμα.

Η Κωνσταντίνα ήταν ερωτευμένη με τον Γιώργο εδώ και ένα χρόνο, αλλά δεν είχε τύχει ποτέ προς το παρόν να μείνουν μόνοι τους ή να συζητήσουν...η μόνη επαφή που είχαν ήταν όταν βρίσκονταν στην ίδια παρέα που σπάνια συνέβαινε. Η Νεφέλη από την άλλη τα έβρισκε πιο εύκολα στον τομέα της επικοινωνίας, αλλά κανείς δεν της τραβούσε το ενδιαφέρον για να ερωτευτεί ή να θέλει να κάνει σχέση. 

-Θα στείλω μήνυμα στα παιδιά να δω ποιοι θα μαζευτούν και αν είναι πάμε. Τέλος πάντων, εγώ αποφάσισα τι θα βάλω, πάω σπίτι να ετοιμαστώ και τα λέμε σε λίγο.

-Όταν μάθεις ποιοι θα πάνε πλατεία πες μου, άντε φιλιά μιλάμε μετά.

Η Νεφέλη πήγε σπίτι της που ήταν πέντε λεπτά μακριά από την Κωνσταντίνας και άρχισε να ετοιμάζεται. Φόρεσε ένα μαύρο, φαρδύ, δερμάτινο παντελόνι και από πάνω μια κοντή μαύρη διαφάνεια η οποία αναδείκνυε το σώμα της. Άφησε τα κόκκινα μαλλιά της κάτω και έκανε ανάλαφρες μπούκλες, έβαλε μάσκαρα και κραγιόν μόνο γιατί δεν της άρεσε το υπερβολικό βάψιμο...όχι ότι το χρειαζόταν, αλλά κατά βάθος δεν βαφόταν επειδή δεν ήξερε, και τέλος έβαλε τις αγαπημένες της ψηλές γόβες και το κολιέ που είχε αγοράσει νωρίτερα την ίδια μέρα. Όσο ετοιμαζόταν ήταν σε κλήση με τον κολλητό της τον Γιάννη,  ο οποίος την ενημέρωσε για το ποιοι θα πήγαιναν στην πλατεία. Θα πήγαινε και ο Γιώργος οπότε έστειλε μήνυμα στην Κωνσταντίνα να της το πει και να αρχίσει να ετοιμάζεται για να πάνε νωρίτερα.

Η Κωνσταντίνα αποφάσισε να φορέσει ένα μαύρο φόρεμα το οποίο τόνιζε τις καμπύλες της και την πλάτη της αφού ήταν όλο ανοιχτό πίσω. Ήξερε τι έκανε γιατί θα συναντούσε τον Γιώργο και ήθελε να έχει τα μάτια του αποκλειστικά πάνω της. Φόρεσε ένα λεπτό καλσόν και γόβες. Σε αντίθεση με την Νεφέλη, η Κωνσταντίνα ήξερε να βαφόταν πολύ καλά και προφανώς δεν είχε έξοδο χωρίς eyeliner και όλα τα σχετικά. Τέλος, έπιασε τα ξανθά, μακριά μαλλιά της πάνω και φόρεσε τα αγαπημένα της ασημένια σκουλαρίκια και δαχτυλίδια. 

Συναντήθηκαν στο σπίτι της Νεφέλης από όπου έφυγαν κιόλας. Σε είκοσι λεπτά είχαν φτάσει πλατεία και πάρκαραν το αμάξι λίγο πιο πριν από το μέρος που κάθονταν οι υπόλοιποι. Εκεί ήταν μόνο ο Γιάννης, ο Γιώργος, η Μαρία και ένα άλλο αγόρι που καθόταν δίπλα της.

-Τον ξέρεις αυτόν; Ρώτησε η Νεφέλη.

-Ούτε που τον έχω ξαναδεί...λογικά θα μας τον γνωρίσουν τώρα που θα πάμε εκεί.

-Λες να είναι της Μαρίας;

-Μπα δεν νομίζω, είναι ξεκάθαρο ότι αυτή θέλει τον Γιάννη.

-Όντως, έχω παρατηρήσει πώς τον κοιτάζει κάθε φορά.

Έφτασαν στην παρέα και αφού χαιρετήθηκαν οι γνωστοί μεταξύ τους η Μαρία σύστησε το αγόρι δίπλα της, ήταν ο μεγαλύτερος αδερφός της, ο Σπύρος. Ήταν αρκετά ψηλός και μελαχρινός με καστανά, εκφραστικά μάτια και όμορφο χαμόγελο. Δεν έμοιαζε καθόλου με την Μαρία η οποία ήταν ξανθιά. Θα έβγαινε κι αυτός μαζί τους αργότερα το βράδυ.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love meWhere stories live. Discover now