Další část je tu
---------------------------------------------------------
Pov George
Šli sme s Dreamem z letiště do Dreamova auta. Když jsme došli k Dreamovu autu tak sem si dal kufr do kufru a sedl si do auta. Když sme jeli k Dreamovi domů tak Dream pustil rádio. A zpíval. Má tak hezky hlas když zpívá nikdy mu to i uklouzlo dostali sme totální záchvat smíchu a jen tak sme nepřestali. Přijeli sme k Dreamovi domů tak se mě hned zeptal ,, dáš si něco k jídlu? ",, nedám ale děkuji",,oki tak pojď do pokoje ",, oki a kde vlastně budu spát?" zeptal jsem se ,, u mě v posteli a jestli ti to vadí tak já budu spát na zemi" odpověděl mi Dream. ,,ne nevadí co budem dneska dělat?" zeptal jsem se ,,budem koukat na filmy, protože si teprve přiletěl",, oki tak něco vyber " řekl jsem mu,, oki" odpověděl Dream ,, tak co si vybral? " zeptal jsem se ,, horror" lišácky se usmál, protože ví že šéf horrorů bojím. ,, a víš že se bojím ",, jo vím" odpověděl a zase se lišácky usmál. Sedli sme si na gauč Dream si sedl na jednu stranu a já hned vedle něho. Hodně sem se bál takže sem se k němu hodně tulil byly tam samí jumpscary. Když ten horror skončil sem se furt tulil k Dreamovi, protože sem se furt bál i když to skončilo. Dream se tomu chechtal a já se mračil. Když sem se odtáhl tak se na mě Dream smutně podíval já sem šel do pokoje si lehnout, protože byla noc Dream si ke mně lehl a obejmul mě ze zadu já sem se k němu přitulil on si ještě chvíli hrál s mími vlasy a pak sme oba usly.
Ráno pov Dream
Když jsem se probudil Gogy furt spal tak sem si prohlížel každý kousek jeho obličeje. Pak se Gogy probudil ,,~dobré ráno šípková růženko~ pozdravil jsem ho a Gogy hrál uraženého ,, seš roztomilej "řekl jsem mu a on zčervenal. ,, aww Gogy" on je tak roztomilej když to hraje počkat já nejsem na kluky, ale když si s ním volám nebo sem s ním tak se cítím dobře prostě jak kdybych neměl žádné starosti. Já ho asi miluju ne to není možný ale ne nejsem na kluky.
Pov gogy
Já ho asi miluju ale já nejsem na kluky ne nejsem ale líbí se mi když se mnou usíná v obětí když mi říká Gogy když si hraje s mími vlasy když je se mnou když si se mnou volá já to prostě miluju a jeho asi taky ne asi určitě ho miluju teď jenom jak mu to říct. ,, Gogy? " přerušil mě s přemýšlení Dream ,, ano?" odpověděl jsem mu ,, posloucháš mě? " zeptal se mě ,, ehm promiň já přemýšlel",, a o čem? " kurva a sem v prdeli co mu mám říct ,, o Sapovi kde je vlastně?" zalhal jsem mu ale on to sežral teda doufám ,, jel nakoupit a říkal něco o tom ze nás dva dá dohromady",, aha"
,, ale teď mi řekni pravdu o čem si opravdu přemýšlel" a sem v prdeli mám mu říct pravdu nebo ne já mu prostě řeknu pravdu a uvidíme jak bude reagovat ,, noo...uhm....o tobě "trochu sem zčervenal ,, a o čem přesně o mě?" zeptal se Dream
,, no o tom že.....že si hezkej a líbí se mi jak si hraješ s mími vlasy a že tě asi..........miluju" odpověděl jsem mu na otázku a trochu zčervenal. ,, awww Gogy já tě taky miluju" řekl Dream ,, neděláš si srandu? ",, ne neboj z toho bych si srandu nikdy nedělal " odpověděl a já ho ihned obejmul on mi dal pusu do vlasů. ,, tak co si dáš k obědu? "zeptal se Dream ,, mě je to jedno" odpověděl jsem mu ,, tak objednáme pizzu jakou si dáš? " zeptal se ,, asi sýrovou" odpověděl jsem mu. Mezitím co Dream obědnával pizzu sem se vysprachoval vzal jsem si čistý oblečení a vydal se zpět do obýváku kde sem si sedl na Dreama. Když zazvonil kurýr došel jsem pro pizzu. Sedli sme si na gauč a pustili film. Snědli sme si pizzu a šli šli lehnout původně sme si chtěli povídat jenže Dream si hrál s mími vlasy a já prostě musel usnout, protože je to tak příjemný takže se nedá neusnout.---------------------------------------------------------
Konec kapitoly a dobrou noc nebo ráno nebo chuť idk co děláte. Další kapitolu si dáme zítra ahoj.
719 slov
ČTEŠ
nejlepší kamarádi........ nebo láska
FanfictionDva nejlepší kamarádi si řeknou že by bylo dobré se vidět tak Gogy poletí na Floridu za Dreamem