Udělala jsem vám kapču na víc ať máte co číst ale u DnF knihi to neplatí jen ať nenadáváte že se nic neděje tak here aspoň něco no a já vás nebudu rušit a heské počtení této kapči zaše H:
Dneska jsem ve škole neměla dobrý den takže jsem měla špatnou náladu to spraví jen internet co jiného u mě. Ale vtom mě napadlo podivat se na nějaké ČáRyMáRy a zkusit něco neobviklého.
Našla jsem metodu na noc takže jsem si nastavila upozornění abych nezapomnela a to vim že by se stalo. Ale moc jsem to chtěla skusit potože by to měl být sen ale cítil by ses jako v real životě. A to pomocí deníku/sešitu do kterého napíšeš: jakém světě se bude odehrávatat, jaké budou pravidna,
!!ZÁCHRANÉ SLOVO!!, a potom drobnosti (př: věk...)Ale potom jsem skoušela udělt LeKtVaR ale zadši jsem to nepila jen pro zabaveni do večera.... no to mi vydrželo asi cca 20 minut xD zbitek live stream od DSMP které miluju sledovat. A v tom mě napadlo že by ten sen s nima byl. Jo a zapoměja jsem, v tom snu může snít i více lidí ale já budu ve svém snu, snad mě chápete. Vybrala jsem si až moc věcí protozě tam byli i detaili takže to jsem dávat nebudu ale řeknu vám záchrané slovo a to čokoládová paštika. Jako kdo by to řekl natož já. Ano nikdo proto tohle. Jo a možná bych vám mohla říct mé rodiče že no kdo by to asi byl hmmm. Sama jsem to nevimislela takže to nevim ale můžu to skusit zjistit až tam budu.
~~~~~~~~~~~~~~NOC~~~~~~~~~~~~~~
Já jsem šla spát ten sešit jsem si dala pod polštář a usla. No ale ani ten sen co jsem si chtěla skusit nevišel~~~~~~~~~~~~~~RÁNO~~~~~~~~~~~~~~
Ráno jsem vstala a byla jsem smutná protože mi to nevišlo tak jsem to neřešila a šla jsem se projít. Asi po 20 minutách jsem byla spátky takže pohoda nikdo mě neunesl. (Byl víkend)Když jsem si udělala higienu mimo čištění zubů tak jsem šla se nasnídat. Ale místo toho aby jsem řekla dobré ráno jsem četla lísteček na kterém bylo "Dobré ráno Roxy. Udělala jsem ti snídani protože jsme museli jít k doktorovi za babičkou. Snad ti to nevadí. Z lásky Maminka ♡,, a to pro mě znamenalo se najíst dodělat higienu a jít si lehnout. No a to jsem zapomněla že jsem si nevindala ten sešit ale to už jsem neřešila protože jsem chtěla spát.
ČTEŠ
Roxy a DSMP
Adventurejedná se zde o inspiraci z jiných ff takže děkuji za pochopení + je to pro účel vysvětlení mé postavi na tt 🙃