GÖREVLİ!

60 15 14
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi yerde buldum. Ayağa kalktığımda sarışın, kırmızı dudaklı, siyah gözlü bir kaltak gördüm. Herkes gülüyordu.

-Oooo birileri yerleri temizliyor .Dedi ve kahkaha attı.

o kaltak beni böyle küçük düşüremezdi.Merdivenlere doğru yürürken dizine sert bir tekme attım. Ama öyle böyle değil. Kız yere kapaklandı. Deniz'in arkadaşlarından biri kızı kaldırdığında estetikli kırmızı dudağından kanlar akmaya başladı.

-İiii biriliri yirliri timizliyir. Diyip kahkaha attım. Hafif kıkırtılar geliyordu aldırmadım ve merdivenlerden hızla yukarı çıkıp eşyalarımı topladım. Maya aniden bağırmaya başladı.

-KUMSAL DELİRDİN Mİ SEN? N'APIYORSUN? NEREYE GİDEBİLİRİZ Kİ?

-MAYA KES SESİNİ! BANA EMİR VERME. KUMSAL DEMEYİDE KES! SENDEN 7 YAŞ BÜYÜĞÜM. KENDİNE GEL!

Aniden kapı açıldı arkama bile dönmedim gelenin Deniz olduğunu biliyordum ki konuşmasıyla kanıtlamış oldu.

-MAYA'YA BAĞIRMAYI KES KUMSAL!

-SEN KİMSİN YA? BANA NE HAKLA BAĞIRIRSIN? Bİ EVİNİ AÇTIN DİYE BANA BAĞIRAMAZSIN . HADDİNİ BİL!

Hemen aşağıya indim.

-HADİ MAYA!

Maya ağlayan gözlerle bana bakıyordu. Gel işareti yapınca merdivenlerden inmeye başladı ve yanıma geldi. Bankada Nergis Hanımın yatırdığı paralar vardı. Rahat 1 yıl yeterdi bize. Cebimdeki son parayla otele gittim. En kötü ve ucuz odalarından birini aldım. Odanın anahtarını alırken görevli bana "çok tatlısın" bakışı attı tabiki bende "öldürücü" bakışlarımı. Arkamı döndüm, valizlerimi taşımaya çalıştığında izin vermedim ve odaya doğru yürüdüm.

 Odaya girdiğimde kusacak gibi oldum. Alışık olmadığım ortamlardı. Çok çok çok küçük bir oda ve benim kapalı alan fobim var. 1 tane yatak vardı oda tek kişilikti yani küçüktü. İkimiz sığabilirdik. 

 Maya çantadan ayısını alıp yatağa oturdu , gözlerini yere sabitleyerek konuşmaya başladı.

-Sabah Levent Bey ve Nergis Anneyi konuşurken duydum. Levent Bey bizi evden kovacağını söylüyordu Nergis Anne karşı çıkmaya çalıştı fakat Levent Bey izin vermedi. Dedi.

 Bizimle ne sorunu vardı bu adamın? Ne yaptık ki biz ona? 

 Maya ağlamaya başlayınca ona sarıldım ve kucağımda uykuya daldı nazikçe yatağa yatırıp ayısını yanına koydum. Uyumadan önce herzæman olduğu gibi su içmek istedim. Odadaki küçük eski dolapta olacağını düşünerek ayağa kalktım ve dolaba ilerledim suyumu içtim ve Maya'nın yanına kıvrıldım. Uykuya bir türlü dalamıyordum.

 Aniden kapı açıldı. O görevliydi. Birden çığlık attım, atmamla Maya uyandıyatağın kenarına çömdü ve ses çıkartmadı. Görevli beni kolumdan tutarak odadan dışarı çıkarttı. Hala çığlık atıyordum. Beni sürüklüyordu elini birden çekti yumruk sesi duymamla gözlerimi kapattım 2 damla yaş süzüldü. Gözlerimi açtığımda görevli çocuğun yerde kanlar içinde yattığını gördüm. Kafamı çevirdiğim an şaşıp kaldım.

SİZCE GÖREVLİYİ KİM DÖVDÜ O.o 

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE :D

Mor Düşlerdeki Karanlık HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin