Øjenkontakt.. *u*

93 5 1
                                    

"Biib-Biib-Biib-Biib"

Åh.. Jah. Det er så sådan, at mit vækkeur lyder. Klokken er 06:48. Det er weekend, og dejlig frisk morgen. Grunden til jeg står op så tidligt, er fordi jeg skal lave lektier. Det nemmest at gøre om morgenen. Jeg sætter mig på sengekanten. Jeg strækker mig, og kigger ned af mine ben. De er brune, og glatte. Jeg lægger mig hurtigt ned og griber fat i min telefon, da jeg sætter mig op igen. Jeg tænder mobilen og skriver min kode. Derefter går jeg ind på Snapchat. Jeg stiller mig op, og tager er billede ned af mine ben. Jeg sætter et "Black and White" filter på, og sætter en søvnig emoji på billedet "😴". Jeg kaster telefonen ned i sengen, og drejer om på hælen, og ud af min hvide dør. Jeg går ned af gangen, og går stille ned af trappen. Jeg går ind i stuen, og sætter mig i sofaen. Jeg tænder for tv'et, og sætter mig godt til rette med et tæppe over mig. Jeg slukker for tv'et lidt efter, og går ud i køkkenet. Jeg tager et æble, og går op på værelset. Jeg lukker døren, og går hen til vinduet. Den hvide sne, hagler ned! Jeg sætter mig på min vinduesbænk, og spiser mit æble, imens jeg ser ud af vinduet. Inden jeg tager en bid af æblet, kigger jeg på dens flotte klare røde farve. Da jeg er færdig med at spise mit æble, smider jeg resten ud. Jeg tager min skoletaske, og mine bøger frem. Jeg sætter mig ved mit skrivebord, og starter med matematik bogen. Efter lidt til, ringer min mor. Jeg rejser mig og går hen til sengen, og tager den. Jeg tager telefonen, og svarer..

Mig:"Hej mor!"
Mor:"Heej putte."
Mig:"Hvad så? Hvor er i allesammen henne?!"
Mor:"Vi er ude og handle, og det er derfor jeg ringer. Kan du ikke være sød at kigge hvad vi mangler i køleren?"
Mig:"Ehn.. Jo?"
Mor:"Godt! Skriv hvad vi mangler over SMS. Elsker dig!"
Mig:"I lige måde!"

Telefonen bipper. Mor har lagt på. På vej ud af døren lægger jeg telefonen på kanten af mit skrivebord. Jeg går ned af gangen og ned af trappen, og går ned i køkkenet. Da jeg åbner køleskabet, ringer det på døren. Jeg går ud i bryggerset, og kigger i dør vinduet. Jeg lukker op, og der står en lille dreng. Jeg kigger ned på ham. Han er helt stille, og hans øjne er så store. Man havde bare lyst til at kramme og kysse ham! Jeg kigger op, og der står en dreng. Det ligner den lille's storebror. Han var ubeskrivelig lækker!! Jeg så bare på ham..

----------------------------------------------
HEJ! Det var så det første kapitel! Hvad syntes i?

- Catja.

Den sidste gråd..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora