Capitolul I

106 3 0
                                    

Astazi m-am trezit la 6:50 pentru a ma pregati de liceu. Ma duc la baie, imi fac rutina, cobor la bucatarie sa mananc si ma imbrac. Ma uit rapid prin dulap si vad aceasta tinuta:

 Ma uit rapid prin dulap si vad aceasta tinuta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma imbrac si imi iau ghiozdanul. Cand dau sa ies pe usa aud pe cineva care imi zice:
"Nu ma astepti si pe mine surioasa?"
Era Jin. Jin este fratele meu vitreg mai mare. De ce vitreg? Ei bine parintii mei au divortat si si-au facut alte familii. Acum stau cu mama, jin si tatal meu vitreg.
Eu:Hai mai rapid Jin, nu stau dupa tine.
J:Hai ca ma incalt acum.
Pe drum o vad pe So Young, prietena mea de la 5 ani. Imi face cu mana si ii fac si eu la randul meu. Jin se intalneste cu gasca lui de baieti si pleaca, din cate am auzit de la Jin unul de acolo ma place dar nu-s interesata. Intru in liceu cu capul in telefon, nefiind atenta la ce este in fata mea. Dintr-o data simt cum cineva da peste mine si cad.
Eu:Aish.. Vezi dracului pe unde mergi!
Necunoscut:Nu am vrut sa dau peste tine! Si vorbeste putin mai frumos, esti fata!
Eu:Pot fi si extraterestru! Vorbesc cum vreau cand vad ca un prost da peste mine.
Ma ridic si plec. Intram in clasa si ce sa vezi. Il vad pe acelasi baiat care a dat peste mine fix in banca unde stateam.
Eu:Aici stam eu si prietena mea, fa pasi.
El:Si daca nu vreau?
Eu:Si daca nu vrei o sa-...
Sy:Lasa-l,ma duc eu in alta banca.
O asteptam pe diriginta. Cand intra ne ridicam toti. Diriga ii face semn acelui idiot sa se ridice si sa se prezinte.
"Ma numesc Park Jimin si se pare ca vom fi colegi"
"Din pacate da.." zic eu in gandul meu.
Diriga:Poti lua loc Jimin. Am putina treaba asa ca o sa plec din clasa, sa fiti cuminti. De fapt pe cine pacalesc,oricum o sa ies la pensie cu voi.
Cand diriga pleaca vreau sa ma duc la So Young dar il aud pe Jimin cum imi zice:
"Stai jos, vreau sa ne cunoastem."
Eu:Eu nu, acum lasa-ma.
Jm:Macar zi-mi cum te cheama.
Eu:De ce as face-o?
Jm:Pentru ca asa vreau eu.
Eu:Soo Min, acum esti fericit?
Jm:Pe jumatate.
Cand aveam pauza il vad pe minunatul meu frate cum fugea pe hol de vreo 10 fete. Da, fratele meu e considerat cel mai frumos si dragut baiat din intregul liceu. Va dati seama ca si So Young era topita dupa el chiar de cateva luni. Nu i-am spus asta pentru ca ea nu vrea ca Jin sa stie.
J:Surioara, ajuta-ma!
Eu:Ce primesc in schimb?
J:Un pumn in cap!
Eu:Bine, eu plec. Pa Jin..
J:Stai!!! Ce vrei in schimb?
Eu:Sa-mi dai bani cand ies in oras.
J:Of! Bine!
Eu:Asa.. Yaaa! Voi de acolo! Ce treaba aveti cu frate-miu?! Va e cald cu dintii in gura?!
Fetele pleaca imediat si-l lasa in pace pe Jin.
Eu:Sa stii ca-mi vreau banii deja.
J:Si eu vreau o viata fara tine dar nu se poate..
Eu:Du-te dracu de crizat. Nu te m-ai ajut cu nimic.
J:Glumeam, glumeam!
Eu:Hai pa ca am muzica.
Intru in clasa si o astept pe profa de muzica. Aceasta intra si ne imparte la toti niste foi cu niste cantece. Toata clasa eram bata la cantat. Profa ne face semn sa incepem. Dintr-o data se aude o voce extraordinara. Cel care canta asa era chiar cel de langa mine. "Ce bine canta prostu'" imi spun eu in gand. Ora de muzica a trecut si ea. Urma ora de sport cu singurul profesor care nu ma irita pe creier,acela fiind domnul Jung. Stie de caterinca si se comporta misto. E un profesor misto rau.

Colegul nou || P.JM. ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum